♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

بازم روز عشقو منه بیخیال از همه عالم

  • ۰۱:۲۷

الان نگاه کردم پارسال ولنتاین ک ی پست گذاشتم تا امسال بینش همش 18 تا پست گذاشتم 

و این نشون میده ک چقدر نبودم  

امسال نمیدونم اما قاعدتا باید فرق کنه ولنتاین واسه من ...اما اینم میدونم هیچ تبریکی از جنس مذکر و از نوع عشق توی روز ولنتاین نخواهم شنید و از این بابت خوشحالم و اینم بگم کلی تبریک خواهم شنید از جنس مونث و از نوع محبت:)

تصمیم دارم از غار تنهایی ک واسه خودم درست کردم خارج بشم با اینکه حتی یک درصدم تمایل ندارم اما میدونم باید  ی روزی  خارج بشم ،پس چ بهتره ،زودتر باشه

خیلی چیزا داره درست میشه اما من هنوز نتونستم خوب خوب بشم باهاش ... نکه نتونستم نخواستم .میدونم اونم چقدر میخواد و من چقدر خودم دوست دارم خیلی چیزا رو بگم اما هنوز وقتش نیست باید مثل قبل بشیم بعدن 

ازمون دارم و هنوز ی عالمه منابع مونده بخاطر همین الان ک لب تابو خاموش کردم تا جمعه بعد از ازمون نمیام 

و اینکه ی کلمه بگم تموم شه (هر چند اصن در شان من نیست ولی بد روی دلم سنگینی میکنه .......متنفرم از تموم ادما)

استثنا هم زیاد داره 

تا هفته دیگه دلاتون رنگ غم بخودش نگیره

لوک خوش شانس
آهان 😉😊👍
:)
لوک خوش شانس
سلام قبلا شنیدی تبریک از جنس مذکر ؟😁
نوچ 😁
البته تبریک های دوستانه شنیدم از چن نفر از وبلاگ نویس های بیان 
گیتی رسایی
سلام به شما
با همه لحن خوش آوایی ام
در به در کوچه تنهایی ام
ای دو سه تا کوچه زما دورتر
نغمه تو از همه پرشورتر
کاش که این فاصله را کم کنی
محنت این قافله را کم کنی
کاش که همسایه ما می شدی
مایه آسایه ما می شدی
هر که به دیدار تو نائل شود
یک شبه حلال مسائل شود
دوش مرا حال خوشی دست داد
سینه مارا عطشی دست داد
نام تو بردم لبم آتش گرفت
شعله به دامان سیاوش گرفت
نام تو آرامه جان من است
نامه تو خط امان من است
ای نگهت خواستگه آفتاب
بر من ظلمت زده یک شب بتاب
پرده برانداز زچشم ترم
تا بتوانم به رخت بنگرم
ای نفست یار و مددکار ما
کی و کجا وعده دیدار ما

آقاسی

ممنونمممممممممممممممممم😍😍😍😍😍😍مرسی از حضورتون 
یه بنده خدا
سلام
اینقد بافاصله جواب دادید مجبور شدم یه بار دیگه از اول متن رو بخونم😒😁


و اما چه هشتاد درصد جالبی!
اره ی هفته نبودم شما ب بزرگی خودت ببخش 
اره دیگه شاید در اینده سهم بیشتری رو بنویسم
سلام :)
دخـترکــِ بی نام :))
موفق باشی ابجییی
فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
مرسی
فرناز فرزان
سلام^_^
وای چه قالب قشنگی چه انار خوشرنگی
تبریک میگم عزیزم الهی دلت همیشه پر از نور امید و عشق باشه :)
تو آزمون هم موفق باشی
سلام خوبی؟
مرسی چشمای خوشرنگت قشنگ میبینه عزیز دل...
ممنونم همچنین دل تو و عزیزات
ممنونم خوب نبود ازمونم :(
نیلوفر سادات
تبریک میگم عزیزم 🧡💛💚💙❤💖💜
فداتم ک من 
همچنین البته سپندار مذ
amirhosin (:
تبریک:)
سپاس :)
جناب قدح
موفق باشین ان شاءالله
سلام
ممنونم
همچنین
:)
آرام :)
موفق باشی تو آزمون :)
خودتو اذیت نکن !
ممنونم خوب ندادم :((((((
هعی ب قول ی جمله (لعنت ب این خود ازار)
یه بنده خدا
کمی مرموز ولی در کل 🤘🏻
شاید ..........چون چیزای توی ذهنم هست و خیلی چیزاشو حدود هشتاد درصدشو نمی نویسم 
راستی سلام :)
Sajjad Only
سلام فاطمه خانم ، هیشکی ندونه من که میدونم باید منتظر یک تبریک از جانب یک کسی باشی ، ولی کسی هم نگفت من شخصا این روز رو بهت تبریک میگم ، یک کمی هم متنفر نباش ، زیاد سخت نگیر
خب دیگه من ک گوشیم خاموشه اون بنده خدا چ جور تبریک بگه؟!؟
و اون یکی خطمم انلاین نشدم نمیدونم  چرا 
و میدونم چقدر دلخور هست بابت این کار 
هنوز از روز قبل ولنتاین تا الان باهاش حرف نزدم و میدونم تا دلت بخواد ناراحت از دستم 
سپندار جبران کنم :))))))
چ کنم احساس خوبی ندارم نسبت ب ادما 
مرسی از حضورتون استاد سجاد :)
کاکتوس :)
خیلی گلی 😍😍😍
فداتم خانومی 
کاکتوس :)
متشکرم عزیز دلم 😍😍😍
فدای داری :)))))))
کاکتوس :)
تبریک می گم عزیزم
موفق باشی
مرسی 
منم تبریک میگم :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan