♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

سال ها منتظر است ._.

  • ۲۳:۳۰

تا خدا هست

کسی تنها نیست

من اگر گم شده ام 

تو اگر خسته شدی

در پس پرده ای اشک من و تو 

مامن گرم خداست

اوهمین جاست

کنار من و تو

سال ها منتظر است 

تا بسویش برویم از سر شوق

تا صدایش بزنیم از سر عجز 

و بفهمیم که او مونس واقعی خلوت ماست


.. mn
سلام 

متنت خیلی زیبا بود خیلی
فدای شما 
مریم ..
به دل نشست :)
:))
😂مهسا😂 اا
مرسی خوبم آرامش جون😘
همیشه خوب باشی عزیز دلم:)
😂مهسا😂 اا
سلام خوبی
سلام ممنون شما خوبی؟:)
کاوس دیوان
با اینکه هیچوقت بهش اعتقاد نداشتم با این حال هیچوقت نتونستم انکارش کنم
پیچیده تر از این جملات قشنگه .. اما همین جملات هستند که به زندگی معنا میدن
دقیقا 
مرسی از حظورتون
mr point
خدا همینجاست
نزدیک تر از رگ گردن
واقعا 
ممنون از حضورتون:)
Ati mim
مرسی منم دنبال کردم تون دست تون درد نکنه
:)
Ati mim
سلام. خدا قوت. میخاستم بپرسم میشه همدیگه رو دنبال کنیم؟ شما دنبال کنید منم در جواب دنبال تون میکنم همچنین اگه سایت منو تو سایت تون لینک کنید منم میکنم لطفا اطلاع بدید که موافقید یا نه مرسی
دنبال شدین
amirhosin (:
:)
:))
گیتی رسایی
سلام ولی من این روزها از خدا خیلی خیلی گله دارم . یعنی همیشه وقتی اینهمه تبعیض را میدیدم از هر جانب و در هر مرحله گله مند بودم ولی هرچه به عمرم اضافه میشود گله مندی من هم بیشتر میشود . باید خودم را از دست اینهمه احساسات بی مورد خلاص کنم . من آدم خوبی نیستم . چرایش را نمیدانم . خدا مرا ببخشاید
چرا فک میکنید خوب نیستین؟
همین ک میدونید خدایی هست و توقعاتی دارین این نشونه ای خوب بودنه :))))))))))))
مرسی از حضورتون
روبو بوی
👨‍❤️‍👨👩‍❤️‍👩💑😻🥰😘😍💌♥💟💝💘💖💗💓💞💕❣💔🖤💜💙💚💛🧡❤❤👨‍❤️‍👨👩‍❤️‍👩💑😻🥰😘😍💌♥💟💝💘💖💗💓💞💕❣💔🖤💜💙💚💛🧡❤
اینم عیدی تو!

هرچی قلب تو دست و پام بود جمع کردم و شکسته هاش رو ریختم دور!
بقیه اش رو برات پست کردم!
امیدوارم خوشت بیاد

💔💔💔💔💔💔
مرسی 😍😍😍😍😍😍😍😍
عالی بود 
غریبه آشنا A
تا خدا هست دگر غصه چرا؟!

عالی بود و آرامش بخش😊
فدا ی شما 😘😍
فاطمه سادات داوری
خدا هست و خدا هست و خدا هست
اره خداروشکر ک هست ❤
مِلوچِک .
شکرش
شکر 
دختر روشنا :)
زیبا و دلنشین بود عزیزم
💕💕💕
لوک خوش شانس
👍👍
مرسی بابت حضورتون 🙂
فرشته ی روی زمین
"در این سرابِ فنا ،چشمه ی حیات ، منم ..."
: )
چ زیبا :)
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
خدا هست و خدا هست و خدا هست
:)
خدا هست :)
جناب قدح
شکر خدا

سال نو بر شما هم مبارک :)
:)
جناب قدح
خدا هست ...


سلام خانم دکتر :)
اره همیشه بوده و هست 
سلام بر جناب قدح 
سال نو مبارک :)
خوبین؟
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan