♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

خدا

  • ۲۱:۵۵

سلام رفقا......

میخوام اولین پستم از احساسم به خدا باشه....اینکه خدا توی ذهنم کیه؟چه شکلیه؟اصلا تفکرم از خدا چیه؟
نمی دونم شاید حرفای که میزنم واستون خیلی کلیشه ای باشه ولی من خودم بهشون رسیدم.جوری نبوده که بخواد تحمیل خانوداه باشه یا چون 
وقتی دنیا امدم اجدادم مسلمون بودن و خدا رو قبول داشتن منم قبول داشته باشم و تعصبی برخورد کنم نه .....من خودم بهش رسیدم خدا کیه و چیه درست هنوز نمیشناسم خدارو چون اگر اونجور که باید میشناختم هیچ وقت کوچکترین گناهی رو هم نمیکردم... ولی خب تا حدودی قبول دارم نسبت به سنم خدارو شاید خوب بشناسم ولی بازم قضاوت نمیشه کرد .بگذریم...........
اگه بخوام خدارو توی یه جمله توصیف کنم شاید بشه بگم.....یه دوست ارامش دهنده که همیشه هست کسی که حتی ثانیه ای فراموشت نمیکنه برخلاف تو که شاید ثانیه ای فقط یادش باشی .
توی دنیا خیلی از چیزا هستن که به ما ارامش میدن .مثل یه دوست خوب،یه اغوش گرم،یه جمله قشنگ،یه اهنگ و...... ولی بیاید با خودمون صادق باشیم. تمام اینا یه مدت میتونن ارامش به ادم بدن اهنگ شاید تا چند لحظه بعدش اون ارامشو بده ولی انسان روحیه بی نهایت طلب داره . همیشه دنبال چیزی هست که همیشگی باشه و پیدار باشه. پس ما باید دنبال منبا ارامشی باشیم که همیشه باشه و ارامش حاصل از اون  رو توی هیچ چیز تجربه نکرده باشیم و شیرینی ارامشی که داره لذت بخش ترین شیرینی رو واسمون داشته باشه نه  زود گذر باشه.من خودم این ارامشو توی حرف زدن و درد دل کردن با خدا پیدا کردم وقتی که داری باهاش حرف میزنی شاید بگی اخه مگه جواب میده؟ اصلا از کجا معلوم گوش کنه؟ولی اینا درست نیست(البته به نظر خودم)شاید جواب نده قبول دارم ولی من خودم به شخصه وقتی حرف میزنم قشنگ احساس میکنم داره گوش میده جوابم مهم نیست همین که بدونم گوش میده و همیشه سر قولش میمونه واسم کافیه .......
خدا تنها کسی هست که واقعا مارو عاشقانه دوست داره چون اون به ما نیاز نداره ما ابهش نیاز داریم به همین دلیل شاید بشه گفت خدا عاشق واقعی هست چون با وجود بی نیاز بودن از ما بازم مارو عاشقانه دوست داره .
واسه با خدا رفیق بودن کافیه بخوایی و یکم تلاش کنی اون وقته همچی حل میشه دیدت تغییر میکنه نسبت به زندگی نسبت به ادما کلن  باعث میشه دنیا رو با یه عینکی که فقط خوشی توشه ببینی حتی مشکلاتم اون معنایی گذشترو براتون ندارن و برداشتتون عوض میشه نسبت به اون مشکل مثلا میگید چون خدا هوامو داره یه جا خطا رفتم اینو گذاشته تا گناهام پاک شه یا گذاشته واسه امتحانم تا ظرفیتم بیشتر شه تا بتونم بیشتر این رفیقمو بشناسم......
خدا کارش خیلی درسته .....کافیه بخوایی شاید سخت باشه ولی شدنیه 
به امید روزی که بهترین رفیقمون خدا باشه

marijuana
در کار، کار عالی!
.........
free imvu credits
با تشکر از نگارش شیوای شما. فی الواقع یک اکانت سرگرمی بود.

پیچیده ای را مشاهده کنید که به راحتی از شما متناسب می شود! راستی ما چطور میتونیم در ارتباط باشیم؟
(به سختی خخخخخخ).................از طریق ای دی تلگرام 
std testing near me
روز خوب! من می دانم که این مسئله خالی از موضوع است، اما من تعجب می کردم که آیا می دانستید کجا می توانم یک پلاگین Captcha برای من پیدا کنم
فرم نظر من از همان پلت فرم وبلاگ به عنوان شما استفاده می کنم و من مشکل پیدا کردن آن را دارم؟
خیلی ممنون!
جانم؟!؟!؟!؟!!؟
chaturbate token hack youtube
برنامه نویس من در تلاش است تا من را متقاعد کند که از. PHP پیروی کند.
من همیشه به خاطر هزینه ها این ایده را دوست داشتم.
اما او هرگز تلاش نمیکند. من از Movable-type استفاده کرده ام
در وب سایت های مختلف برای حدود یک سال و من نگران تغییر در
یک پلت فرم دیگر. من چیزهای زیادی در مورد blogengine.net شنیده ام.

آیا راهی وجود دارد که بتوانم تمام پست های وردپرس خود را در آن منتقل کنم؟
هر گونه کمک بسیار قدردانی خواهد شد
محمد 23
خیلی خوب گفتی. من احساس دوستی بین خودمو و خدا رو زمانی دیدم که سر تا پا غرق گناه بودم و قصد توبه کردم. واقعا توی اوج مشکلات کمک بزرگ خدا رو دیدم و شرمنده شدم. وقتی با خدا حرف میزنم احساس می کنم که صدامو میشنوه این حس واقعیه و نمیشه بیانش کرد و باید حتما مشابهش برای هرکس پیش بیاد و تجربش کنه تا بفهمه. خدا خیلی دوست داشتنیه.
اوهوم کافیه باهاش رفیق شی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan