♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

چالش آینده ای من

  • ۱۹:۳۴

همینجوری ک دارم به منشیم اخرین سفارشاتم رو میکنم واسه این چن مدت نبودنم گوشیم زنگ میخوره.سریع به حرفم خاتمه میدم ،تا اون بنده خدا پشت تلفن زیاد منتظر نمونه و طبق معمول بدون اینکه نگاه کنم کی زنگ زده میگم : 

+بفرمایین؟!

_سلام جان جانانم خسته نباشی

+مرسی عشقم تو هم خسته نباشی

_باشیوادولانیم مارالیم 

+خدا نکنه

_عزیزم، دلارام رو از مهد اوردم خونه تو هم زودتر کار هات رو توی مطب تموم کن تا ب پرواز برسیم

+چشم عاقایی،همین الان از مطب زدم بیرون تا نیم ساعت دیگه خونه هستم 

_2 تا طلبت ،مراقب خودت باش

+خخخخخخخ،چشم

_شد 4تا 

+دوستت دارم بهترینم .......فعلن

_من بیشتر .........میبینمت

قبل از اینکه بخوام ماشین رو روشن کنم خدارو شکر میکنم بخاطر وجود دو تا موجود دوست داشتنی زندگیم و تمام نعمت های ک بهم داده 

و برای بار هزارم میگم ارزشش رو داشت اون همه سختی و دوری .............مرسی خداجونم ک همیشه هوامو داری ......

اسفند ماه سال 1411 /تبریز

.

.

.ممنونم از اجی ارام و لبخند واسه دعوت ب این چالش جالب

و منم از تمام افرادی ک این پست رو میخونن دعوت میکنم ک  توی چالش شرکت کنن 

من دلم پاکه ...
😉
Arezoo
❤💜❤💜
😍😘
Arezoo
امیدوارم به آرزوهات برسی...❤💜🌹🌸🌹🌸
مرسی بانو آرزو 🙂💕
دخمل صورتی
نع دختر خاله اش هستم :)
اهان 
بسلامتی :)
shab gard
موفق باشی
ممنون همچنین 
شما هم دعوتی 🙂
رامین :)
اله فقط او قیسمتین ترکی دیجاخ ؟ :))
ترکی بلد نیستم ک :((((
اینارو هم چون اون بنده خدا زیاد میگفت دو س تا کلمه یاد گرفتم :)
دخمل صورتی
من ؟ شما خیلی لطف دارید ولی راستش پست های وبم روشنا( دختر خاله بنده ) میفرسته
( در این حد خسته هستم 😁😁😁😁)
اهان چ جالب 
الان یعنی شما نیلوفر خانومی؟
دخمل صورتی
موفق باشید: )
ممنونم همچنین 
شما هم دعوتی:)
رز آبی
من شرکت کردم! :)
مرسی :)
مرسی .......😍
فاطمه ❤عشق کره
من شرکت میکنم با اجازه
همیشه موفق باشی
خوشحال میشیم اگه پستت رو ببینم 
مرسی 
دختر روشنا :)
حوصله داری ۲ تا بجه ؟
یکی هم زیاده !!!!
من کلا یه دختر دوست دارم داشته باشم . ولی عاشق ۴ قلو هم هستم :)
خیلی گوگولی نه ؟
بچه خیلی دوس دارم 
البته بعد از بیستو هفت الی هشت سال ک خودم قشنگ جوونی کنم خخخ
من ب مامانم میگم نصف ی بچه هم زیاده توی این دورو زمونه 😂😂
دخترا خیلی نازن 😍
انشالله ی چهار قلوی شیطون گیرت بیاد اجی 😁
دختر عموی منم عاشق چهار قلو هست ...الان ک بارداره ناراحته چرا دوقلو هست چرا چهار قلو نیست 
اره 😍
دختر روشنا :)
انشالله به خواسته هات برسی عزیزم :)
دوتا نعمت ؟ وتا بچه می خوایی ؟
ممنونم همچنین :)
یکی همسر اینده یکی هم دلارام 😁
اره دوتا بچه ها ی دختر ی پسر 
shab gard
مرسی ممنونم
ولی من هرچی بهش فک کردم نتونستم تصویری درباره اینده برا خودم داشته باشم
مرسی بابت دعوتت

نصفه اولش رو رفتین
پزشکی میخونید ؟

ن 
امسال کنکور دارم 
:)
اِدْموند ...
هههههه من تصوری ندارم واسه آینده خو😂😂😂
رز آبی
آینده‌ت طلایی و پر از موفقیت^_^
مرسییییییی
همچنین 🙂🙂🙂
شما هم ب این چالش دعوتی 🙃
😂مهسا😂 اا
دقیقا تا کدام قسمتش رو تجربه هست؟
😍😍😍
مکالمه هاش 
الان ن بچه دارم 
ن مطب 
بقیش رو تجربه کرده بودم
اما .............:)
فرشته ی روی زمین
اخیییییی...😍
جانِ جانانم😍😍
انشاءالله ۱۴۱۱ بیای پست بذاری که واقعی شده🌸
اوهوم جان جانانم 
ان شالله 
شما هم دعوتی :)
اِدْموند ...
ووووووی عزیزم چقدر باحال هههههه
ایول 😍😍😍😍😍😍😍
مرسی
شما هم دعوتی:)
:) لبخند
عزیزم
فدای فندقا:)
مرسی
ی دختر کوچولوی چشم عسلی :))))))
یه بنده خدا
ببینیم چی میشه😅
ن دیگه اقا سعید
 دوس دارم ببینم اینده رو چ جور میبینید 
منتظرم :)

shab gard
چقد خوب بود زیبا و دوس داشتنی به دل نشست

ایشالا که همپچین اتفاقی زیباییی رو تجربه کنی
ممنونم شب گرد جان
نصفش رو تجربه کردم انشالله نصف دیگشم تجربه کنم
شما هم دعوتی ب این چالش:)
آرام :)
:))))

چه فسقلی خوشگلی داری 💜😚
فدات
ممنونم
bahar :)
عزیزم:)😍😍
اجی شما هم دعوتی 

یه بنده خدا
کـــــــــه اینطــــــــــور!
سلام 
خوبین؟
شما هم دعوت هستی اقا سعید
منتظر پستتون هستم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan