♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

واقعا نمی دونم چی بزارم

  • ۲۲:۲۸
سلام 
وقتتون به خیر 
این روزا خیلیا پرسیدن چرا دیگه پست نمیزارم یا شاید کمتر به وبلاگ ها سر میزنم 
خب حالا دلایل این که این مدت حضورم کمرنگ شده چیه ؟!؟
اولیش اینکه یکم کسالت داشتم توی این مدت ...........دومیش اینکه جدیدا توی تلگرام بیشتر میرم ...........سومیش نزدیک به هفده روز موند به شروع مدارس و برنامه درسیم واقعا فشرده شده .......و دلیلی اصلیش اینه که واقعا نمی دونم چی بزارم  یهویی از یه متنی خوشم میاد میام که بزارم ولی بعدش میگم خود این متن یا نمونه هاش زیاده چرا بزارم ؟یا میام دلنوشته بزارم کلی مینویسم ولی به دلایلی بعدش پشیمون میشم و پاکش میکنم،متاسفانه مثل یک سری از دوستان وبلاگی هم استعدادی در شعر نویسی ندارم که حداقل اثری از خودم رو بزارم .خلاصه کلام واقعا نمی دونم چه جور پستی بزارم و چی بزارم ........
ممنون میشم که بگید بیشتر از چه نوع پست های خوشتون میاد تا متمرکزبشم روش و پست های های بزارم که اغلب شما بازدیدکنندها خوششون بیاد (طنز -معما-عکس نوشته-اهنگ-جمله های خوشگل و معنی دار-روز نوشت- دلنوشته و...)
شبتون خوش رفقا
  • ۷۷۶
آرام :)
هر چی دوست داری بذار :)

حصار آسمان
سلام
امیدوارم سلامت باشید
بله و منم واسه همین دیگه خیلی کم میام. گذاشتن شعر دیگران که لطفی نداره. همه جا هست
حرفی هم برای گفتن نداریم
بله دقیقا گل گفتین
مخلوق خلاق
بابا شماها چه اصراری دارید حتما چیزی بزارید یا مطلب شگفتی باشه
چرا آهنگی که خیلی خوشت میاد و میگوشی رو اینجا واسه همه به اشتراک نمیزاری؟
اصلا همونو پستش کن شاید من نداشته باشم و بگیرم و خوشم بیاد
رفیق حرف برای گفتن زیااااده
حرف شما درسته ولی دوس دارم تونع داشته باشه وبلاگم ولی ممنون اهنگم میزارم (اگه پستی گذاشتم)....ممنون داداش خلاق خخخخخخخخخخخخ
بیوکده biokade
سلام
من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم
من وبلاگ بیوگرافی تازه ساختم .
به حمایت شما نیازمندم.
لطفا وبلاگم را دنبال کنید
حتما
یاسمن مجیدی
خب...من دوست دارم بخش هایی از یک کتاب رو یه جا بین پست هات بگذاری :)
اوکی
سایت تفریحی چفچفک
اکثر متن ها کپی هست خیلی کم پیش میاد کسی از فکر خودش بنویس ادامه بده
تشکر
سمیه لاریمی
دلنوشته ها همیشه طرفدارای خودشو داره گلم
مرسی.........اجی
پیام غدیر ...
تبریک به لب ز ره منادی آمد
که ایّام سرور و فصل شادی آمد
یعنی علی النقی امام هادی
با علم رضا، جود جوادی آمد
ولادت امام هادی علیه السلام مبارک باد
همچنین بر شما ...............
Sajjad Only
سلام استاد همه چی درست میشه توکل به خدا و صبر کنین
حرف دلت رو‌بزن این همه شما اطلاعات دارین بذارین همه استفاده کنند مرسی
ممنونم استاد  چشم
مرد خونه
ما از پستای شما خوشمون میاد
پستی بزارید که مرتبط با وبلاگتون باشه
منتظرپستای جدیدتون هستیم
مرسی شما لطف دارین ...........به زودی پستم میزارم 
هویجوری :)
هرچیزی که خودت دوس داری و پست کن:)))به بقیه توجه نکن!
خب همین بقیه میخوانن بخونن !!!ممنونم
Va hid
امیدوارم کسالت شما بر طرف بشه !!!

البته با توجه به شرایط درسی !! بهتره برید درستون رو بخونید چون آینده شماست !!و خیلی خیلی مهم !!وب و تلگرام همیشه هست ولی این روزها اگه خوب استفاده نشه!!یعنی آینده خودتون رو به بازی گرفتید حداقل تا زمان کنکور خیلی وقتون رو تو شبکه ها ی مجازی نگیرید !!!

بیشتر تمرکز تون روی درس باشه !!!

پست هم گهگداری خواستید بزارید هزریک از مواردی که گفتید خوبه و متنوع باشه چه بهتر ولی من خودم جای شما باشم درس و کنکور واسم خیلی خیلی مهم بود !!چون زمان به عقب بر نمی گرده!!

شاد شاد و پیروز پیروز باشید!!!!!!!!!!!
ممنون...... اره الان فقط درس ایشالله دوسال دیگه بیام خبر قبولیم رو توی رشته مورد علاقم بگم 
علیرضا امیدیان نسب
شبه شماهم بخیر:)))
مرسی 
تنهای خسته
جملات خوشگل و معنی دار
اوکی 
اسمان ***
هرچی دلت بگه هرمطمنی که از دل باشه به دل هم میشنه قطعا
حال روزات خوش
ممنونم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan