♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

منو این همه خوشحالی محاله....

  • ۲۰:۱۴

اولین برف امسال رو دارم میبینم الان ....

کاش انقدر بزنه ک فردا مدارس تعطیل شه :))))))))))

سلام بر مهدی ...
خخخخ فرار نکن تنبل
نرفتم مدرسه 
با اینکه برفا اب شدن 
:))))
یه بنده خدا
همه دلشون تنگ میشه:)
اوهوم:)
یه بنده خدا
برف
مدرسه
دعا برای تعطیلی مدارس
هعی روزگار پشمالو 
منم از همین الان میدونم ی روز دلم تنگ میشه :(
جناب قدح
خوشبحالتون خانم دکتر
مرسیتم جناب قدح :)
یه بنده خدا
یادش بخیر
یاد برف یا مدرسه؟
تمنایــ وجــود
اه راس میگی حواسم نی خخخخ
فدا سرت
تمنایــ وجــود
نزدیک اباده عی ینی؟
ن اون میشه شمال استان فارس
خود شیراز از مالی اباد ب بالا زده 
ماهم صدرایم
تمنایــ وجــود
کجاعی هسی فاطمه؟
شیرازم
البته تمام شیراز نزد قسمت شمال و شمال غربش ک ماهم باشیم زد
کاکتوس :)
پروفایلت دختر بود
اسمت رو نگاه کردم
ترسیدم پسر باشی (به خاطر کامنتها)😁
ن خخخخخخ
ای ام یک عدد دختر :)
کاکتوس :)
پوووووف
نیم کیلو وزن کم کردم 😁😁😁😁
چرا؟
کاکتوس :)
دختر 
شما که دختری بله ؟
اره اجی منم دخترم
خوشبختم :))))))))))))))
کاکتوس :)
نمیخواد بری
از همین الان خیالت راحت :)
فردا س تا درس تخصصی دارم باید نگاه کنم ببینم چیا میخوان درس بدن اگه ک الکی بود تخت بگیرم بخوابم 
شما دختری یا پسر؟
کاکتوس :)
اوهوم اصلن نرو :)
باشه 
شاید نرفتم چون خودمم حوصله فردا مدرسه رفتن رو ندارم :)))))
کاکتوس :)
کاش برف بود
فردا نمیرفتی :(((
هعی کاش :(
اصن بنظرت چ برف باشه چ نباشه من فردا نرم؟
کاکتوس :)
نهههههههه گگگگگگگگ
اره :((((
اما خوبه فردا باید فقط برم باز س روز تعطیلی 
فردا هم دوتا امتحان دارم :(
نیلوفر ....
طرف های سمنان
اهان بسلامتی
کاکتوس :)
حتما یه آدم برفی درست کن 😉
الان داره بارون میاد گگگگگگ
البته بارونم خیلی دوس دارم :))))))
کاکتوس :)
خدا رو شکر
ان شاءالله نیم متر برف بیاد
خوبه نیم متر ؟😉
اره ایشالله 
من ب بیست سانتم راضیم خخخخخخخ
نیلوفر ....
الهی 🤩🤩🤩🤩🤩
۱امروز خوشبختانه تو شهر ماهم اولین بارون اومد خدارو شکر .
اخه یه زمانی ارزو میکردیم برف بیاد نریم مدرسه حالا مدرسه نمیریم ولی خبری هم از برف نیست 😭😢😢😢😢😢
مگه اهل کجایی؟
اوهوم منم ارزو قشنگیه :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan