♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

برادر و ابجی های مجازی

  • ۰۴:۱۱

به نام خدا

.

برادر مجازی من😊

.

برادر مجازی؟؟؟😐

.

اره☺

.

چیزی بینمون نیست🙃

.

اصلا ذهنمون به جاهای دیگه کشیده نمیشه😇

.

اون خودش  به یه نفر دیگه علاقه داره من فقط به عنوان برادر نگاه میکنم😊

.

مثل داداش کمک حالم بوده تو زندگی😌

.

آبجی نبینم پست غمگین بذاری😞💝

.

باز کی آبجی منو اذیت کرده😠💝

.

همیشه رو من حساب کن خواهرم😉💝

.

۲نوع وجود داره.

نوع اول آبجی و داداشی (غیر مذهبی)

نوع دوم خواهرم و برادرم (به ظاهر مذهبی)

.. محرمیت از سه طریق حاصل میشود.

.

۱ سببی

۲ نسبی

۳ رضاعی

.

چیزی به عنوان خواهر برادر مجازی نداریم✋

.

این شبکه ها نه محرمیت ایجاد میکنند نه خواهر برادری.

___________________________^

واقعا!!! 

پس یه سوال اصن ما بگیم اره این درست که خواهر و برادری مجازی اصن وجود تدراه و همش گول درن و اشتباه هست....  ولی وقتی یه دختر پسر با ه هستن اصلنم قضیه عشق و دوست داشتن این حرفا نباشه فقط برای با هم هستن که حامی باشن و به هم کمک بکنن حتی کمک برای رسیدن به عشقشون...  و احساس باشه بینشون ولی نه اون احساس قضیه این چیه اسمش چیه واقعا احساسشون پاک و کمک کردن باشه همو مثل تبجی یا برادر ببینن و زست داشته باشن مشکلش چیه؟!؟ 


اسرا
داداشمو خیلی دوست دارم با دنیا هم عوضش نمیکنم ولی فک‌میکنم براش مزاحمم باهام کات کرد گفت دیگه آبجی ندارم ولی من بازم دوسش دارم عاشق داداشمم
این عشقه نه خواهر برادری خوشکلم
🖤🖤
منم تقریبا 🥺یه دوسال نیم میشه با یه داداشی اشنا شدم حالم بد بود پیش اون میرفتم اونم بامن از یه داداش هم مهربون تر بود 😔😔بعداش بهم گفت عشقم 💔وابستم کرد بعدشم گفت ترو به عنوان یه اجی فقط میبینم بعدشم سرد شد دیگه بامن حتی یه کلمه حرف هم نمیزنه
کاش همه از اولش بدونیم هیچ وقت این روابط مثل خواهر و برادری نیست و ما داریم با اصطلاحات خودمون رو بازی میدیم
انشالله که ر چی خیره براتون رقم بخوره
دخترک
ببخشید من یه دختر هستم که تک فرزندم و پدرم و مادرمم هم بیشتر اوقات تو خونه نیستن تو مجازی یه داداش دارم که حس میکنم از داداش واقعیم واقعی تره همیشه حامیم بوده مثل یه داداش وقتی حالم بد بود همیشه بهم زنگ زد و ارومم کرده من داداش واقعی نداشتم تا بدونم چجوریه ولی ایشون جای اون برام پر کرده بنظرتون ایرادی داره
از نظر من ایراد نداره من فقط میگم نباید خودمون رو گول بزنیم با این اصطلاحات رابطه با جنس مخالف یا عضق هت یا رفاقت اما خواهر برادری هیچ وقت نخواهد بود همین 
پ.ن: بنرم مشکلی نیست اگر احساساتون درگییر نشه برای ضربه خوردن
فاطمه
من خیلی داداش بزرگ دوس داشتم داشته باشم بنا بر این ی پسری داخل شهر خودمون پیدا شد ک با هرکسی گرم نمیگره ب چشم خودم دیدم ک گرم نمیگیره منظورم با دخترای ،،انگار اون دختره،،، پیویه دختر نمیره برعکس دخترا میان پیویش، من چن وقت اتفاقی باهاش چت میکردم ارزومو بهش گفتم ک دوس دارم داداش بزرگ داشته باشم اونم گف من داداشت میشم اما فقط ب عنوان یک برادر همین نمیخوام از حد بگذریم😊 الانم داداشمه و فقط در حد احوالپرسی و بهم کمک کنه توی بعضی از مشکلاتم ب نظرتون درسته و اشکالی نداره؟
منم حد خودمو میدونم اونم همین طور و از کلماتی ک در شَئنِ خواهر برادره استفاده میکنیم ن بیشتر
من با اصل قضیه که درست هست یا نیست کاری ندارم چون من فرقی برای دختر و پسر قایل نیستم و انسان میتونه با هر جنسیتی رابطه داشته باشه اما ببینید به چه دلیل دارن این کارو میکنن یا اصلن اگر اون بنده خدا بیاد به شما بگه عاشق یه نفر شده شما چ حسی داری؟ 
samin
منم قبلا به داداش مجازی و اینا اعتقاد نداشتم تا اینکه یدونه خودم پیدا کردم،الان اون دیگه داداش مجازی نیست مثل یه داداش واقعیه برام هر وقت دلم بگیره باهام حرف میزنه تا آرومم کنه اگه حالم خوب نباشه تا خود صبحم پای حرفام میشینه،بعضیا واقعا اشتباه فکر میکنن که اخر این داستانا به عشق ختم میشه عشق بحثش جداست من الان یکی دیگرو دوست دارم و داداشمو‌ با دنیام‌ عوض نمیکنم🙃
اگر اون بیاد بگه عاشق شده چی؟ 
داداش نیستن اما رفیق میتونن باشن بدون در نظر گرفتن جنسیتی .....و اینکه باید دید حس طرف مقابل چیه!
Z
من ی داداش دارم ب اسم متین تکه تو دنیا مجازیه با داداش خودم خیلی،فرق داره زمانی ک ناراحتم انگار دنیا رو سرش خرابه انق دوس داریم همدیگ رو اصن انگار داداش خودمه تو همه شرایط کنارمه الان نزدیک ی ساله داداشمه
خیلی دوسش، دارم داداشم رو خیلی بیش از حد
دوسش دارم و اونم من رو دوس داره
فدات شم دختر خوشکل این عشقه شما بهش بگید خواهر برادر 
رینتوشیتا
واقعا گیر افتادم نمیدونم آبجی مجازی داشتن کار درستیه یا نه! یه ساله ک همو میشناسیم تو خیلی جاها کمک کردیم همو،میخندیم،دعوا میکنیم، همو دوس داریم...ازینکه روزی از هم جدا میشیم جفتمون ناراحت میشیم...
یچیزیم هست ک شاید برا اونایی ک ابجی مجازی دارن پیش اومده یا نمدونم شاید فقط من اینجوری شدم، چرا دروغ بگم بعضی وقتا حس میکنم یه حسی دیگه بجز آبجی برام داره خودمو تجسم میکنم تو اون شرایط که ابجیم نیس و... حس خوبیه💔و حالممممم از خودم بهم میخوره که بعضی اوقات چنین حسی دارم و خودمو یه ادم کثیف میدونم... بشخصه تاحالا، نه توی واقعیت رل زدم نه مجازی ولی اینو میدونم که گفتن واژه آبجی تونسته یه مرز نامرئی ایجاد کنه بین روابطمون که بتونیم حد خودمونو فراتر نزاریم.


آبجی خیلی مخلصیم♡...
به نظرم اگر باهاش راحتید حس واقعیتون رو بگید اینجوری به هر جفتتون ضربه زدید انگار .....چون هر انسان عاقلی اینو میدونه جز خواهر برادری خونی نوع دیگه ی وجود نداره و با گذاشتن این مرز فقط حس عشق رو توی خودتون خاموش میکنید ک ضربه بزرگی هست 
Zahra ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من یه داداش دارم به قولی همون مجازی که دیگه مجازی نیست مثل داداش واقعی خودم واقعیه واقعیه برای اونم من یه خواهر واقعیم اشتباه زیاد داشتم و هردفعه بهم یه جوری گفته که کارم اشتباهه قهر و دعوا زیاد داشتیم ولی بعد هر اشتی انقدر باهم گفتیم و خندیدیم که هرکی میدید شک میکرد که ما اصلا قهر بوده باشیم یا بعضیا فکر میکردن خواهر برادر خونی هستیم مشکل من اعتماد بی جا به بعضیا بوده که باعث شد هم مامانم متوجه داداشم بشه و به کل اعتمادشو از دست بدم وکلی محدودم کنن هم با کار های اشتباهم اعتماد داداشمو از دست دادم و دیگه پیشم درد دل نمیکنه
چیکار کنم تا دوباره اعتمادشو به دست بیارم🥲
به نظرم شما بیشتر رفیق هستید تا خواهر برادر ...........ببین چه کار های کرده ک  باعث سلب اعتماد شده و فکر کنید میشه برای همیشه اون کارو انجام ندی ؟
صنم
داداشم مجازیه .خیلی هوامو داره.به جای من جواب کسایی که اذیتم میکنن رو میده.خواهشا زود قضاوت نکنید.سه ساله داداش مجازیمه.
وقتی ناراحت میشه من عذاب میکشم.نمیدونم از چند نفر حرف خورده.😔😔
داداش نیست  بنظرم ..........رفیقه ..........رفیقم تبدیل به خیلی چیزا میشه 
و اینم اضافه کنم که قبلا به هر کی که میرسید میگفتم ابجی و وقتی میرفت خیلی ناراحت میشدم و ...

ولی جدا از این وقتی حالم بد بود یهویی پیداش میشد میومد حالمو خوب میکرد

باعث شد خیلی از کارای بدمو کنار بزارم

میگفتم ابجی داداش مجازی همو ول میکنن و ...

ولی به این نتیجه رسیدم که خواهر مجازی میتونه مثل خواهر واقعی، واقعی باشه



اسمش م
جنس مخالف میشه بهترین رفیق ادم بشه ...........اما خواهر یا برادر ن ....نمیدونم منظورمو رسوندم یا ن 
سلام
ما دو ساله باهم اشنا شدیم
به ظاهر مجازیه ولی واقعیش کردیم
مثل رابطه داداش ابجی واقعی رفتار میکنیم بحث میکنیم همو اذیت میکنیم لج میکنیم ولی هیچوقت همو ول نمیکنیم

تو این مدت به چنتایی امتحانی گفتم ابجی ولی اخر ولم کرده رفته
توی مجازی محبت کنی طرف ولت میکنه(:
ولی ایشون از اولشم بوده
رفتارامونم از حد تا حالا نگذشته
به هم خیلی احترام میزاریم
من ندیدمش این قضیه یه ماهیه رو مخم بود خیلی اذیت میکرد منو خیلی فکر کردم دیروز به این نتیجه رسیدم که بودنش صد برابر ارزش داره
تو تنهاییام کنارم بوده آرومم کرده باهام دردودل کرده
شمام اگه ابجی یا داداش مجازی دارین و میدونین که پاتون میمونه قدرشو بدونین از دستش ندین سر چیزای الکی بحث نکنین اگه کردین قهر کردین غرورتونو بزارین کنار اشتی کنین یکیتون بیاد پیام بده بهش که اشتی کنین
امیدوارم این پیام به دست خواهرم برسه بخونه


انشالله میرسه
رها
من الان یکساله یه داداش مجازی دارم و خیلی خیلی هم دیگه رو دوست داریم اونم فقط منو به چشم ابجی میبینه خودش به یکی دگه علاقه داره کی گفته ابجی و داداشی نداریم

خدا برای هم حفظتون کنه
سوگل
ــــــــــ
⚚⚚
من خودم خاهر 3 نفرم. هیچ مشکلی هم نداره. ما واقعا مثل خاهر برادریم و چیزای بدی بینمون اتفاق نمیفته. نقش مشاور همو داریم. همیشه هم همو آبجی و داداش خطاب میکنیم. خیلی اوقات باعث شدن ک کار اشتباهی نکنم و خیلی وقتا باعث شدم ک مشکلشون حل بشه. حتی تو رابطه هم بهشون کمک میکنم اونام واقعا مث ابجی با من رفتار میکنن. رابطه خوبیه. بهتر از داشتن رل و دوس پسره ک مصلا باهاش مشورت کنی و... چون اینجوری فقط داداشته .هم اون منو آبجیش میدونه هم من اونو داداش. انقدی رو این قضیه تاکید داریم ک اصلا خجالت میکشیم غیر از این چیز دیگه ای باشه یا حتی به چیز دیگه ای فکر کنیم. 🙂
برعکس خواهر یا بردادر نبودن نمیشه رل یا دست جنس فخالف 
بعضی افرادر بدون جنسیت ی رفیق میشن ک همیشه میتونی کنارت داشته باشیشون ولی خواهر برادر ن 
Ali
منم ی ابجی مجازی داشتم الان یکساله غیبش زده همه جارو دنبالش گشتم ولی نیست که نیست....
مجازی دل بستن سخته به همون راحتی ک میان به همون راحتی هم میرن 
محیا
منم تقریباً یک سال به یه پسر به عنوان داداشم بودم یک سال فوق العاده 🥺
اما بعدش فهمیدم دوسم داره...
وقتی منم سعی کردم که دوسش داشته باشم رفت که رفت ...😔😔
میفهمت:)
پیمان
کی تعیین میکنه این کار درسته یا نه؟
تو کدوم ایه قرآن اومده این کار اشتباه
من خودم به شخصه یه ادمی بودم یا همه دخترا لاس میزدم
ولی الان چهار ساله با یه دختری آشنا شدم به اسم کیمیا آبجی مجازیمه
اون کاری کرد خیلی از کارهایه بدمو ترک کنم
منم براش مثل یه داداش واقعی بودم و خواهم بود الان جوری شده هر دوتامون خانوادمون میدونن
من به خواهر مجازی میتونه مثل خواهر واقعی باشه پی بردم
همیشه سعی کنید به چیزی که تجربه کردین نظر بدید نه اونی که دارید میشونید
قاسم
خواهر و برادر مجازی کیلو چنده! هیچ حدی وجود نداره بعد یه مدت اول داداشی بعد اًقاشی... خواهر و برادرهای واقعی به هم رحم نمیکنن بعد خواهر و برادر مجازی به هم رحم کنن؟
دقیقا اولش برادرهبعدش میشه اقامون و.......
علی
به نظر من این لفظ فقط باز دارنده است تا همیشه یادمون بمونه پامون رو از حدی که باید، از گلیممون دراز تر نکنیم و دیگران هم فکر بد نکنند.
ولی از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست دهن مردم رو نمیشه بست.
بذار همون دلیل فردی رعایت بشه خدا خودش میدونه اونی که میگه آبجی و اونی که میگه داداش در واقع داره به خودش تلقین میکنه که من هیچ رابطه دوستی ندارم و باید مراقب حرف زدنم و نوع رفتارم باشم تا خدایی نکرده روابط به جاهای باریک کشیده نشه.
فکر کنید اگر به جای داداش و خواهر میگفتیم عزیزم و دوست من و یا با اسم صدا می کردیم که بد تر بود اون طوری هم سریع پارادوکس برای خودمون و دیگران نوعی ایجاد میشد در اولین کمک و مشورت و همفکری در مطالب شخصی نوشته شده ی وبلاگ، و هم رفته رفته ممکن بود مرز حریم یکدیگر رو بشکنیم.
پس به نظر من این لفظ ها اگر در حرف زدنمون هم تاثیر بذارن خیلی هم خوبن.
مث همیشه تحلیلتون عالی بوده....  گفتن خواهر و برادر باعث میشه طرفین حد خودشون رو بدونن 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan