♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

همینجوری یهویی 😁

  • ۱۵:۰۰

سلام 

مثل همیشه امیدوارم ک حال دلتون خوب باشه:)

خیلی زیاد دلم واسه بچه های بیان و جو اینجا تنگ شده بود  

چن روز دیگه کنکوره .......و من فارغ از هر دو عالم خخخخخخ 

ب قول داداشم کار از رتبه خوب اوردن گذشتن فقط باید حفظ حیثیت کنم و خیلی خراب نکنم 😂😂😂

واسه تماممممممممم کنکوریااااااا ارزوی موفیقت دارم 

و امیدوارم هر شخص نتیجه تلاش هاشو ببینه 

دیگه اینکه ....خودمم سعی فراوون میکنم ک خوب باشم....هر چند نودو هفت درصد مواقع با خواستم جور نیست اما باید خوب باشم 

امشب جشن فارغ التحصیلی داداشمه .یعنی میشه منم ی روز توی جشن فارغ التخصیلی خودم از رشته ای دندون پزشکی شرکت کنم؟!؟!؟!

یعنی میشع نداریم ....باید بشه 😌

ی عالمه کتاب هست ک منتظرم کنکور بدم و شروع کنم ب خوندش و بعد از تقریبا شیش ماه گوشیم رو روشن کنم (هر چند میدونم چیز خاصی توی گوشی نیست .چون ن کسی منتظرمه .ن قرار بوده پیام مهمی بهم بدن )ودیگه اینکه .......

عاشقتونم😍😍😍😍😍

ب اندکی دعا جهت ارامشم نیازمندیم ......متشکر 😅


اقای یار
سلام اگه امکانش هست وبلاگ ما رو دنبال کنید ممنونم
با کمال میل اقای یار 
هلو کوک
آموزش آشپزی در هلوکوک!

holoocook.blog.ir
حسین ...
قالب بنفش با بروزرسانی بهتر برای شما 

http://hosseincoder.blog.ir/post/Violet-fantasy-template-for-blog
ممنون
ویرا بانو
ای جان حفظ حیثیت :)))
:)
نیلو :)
سلام عزیزم خوبی ؟
کنکور عالی دادی ؟ دلم برات تنگ شده خانمی !!!!
سلام گلم فدات تو خوبی ؟
من شکر خدا بد نبود راضیم 
تو چطور دادی اجی؟
فداتم ب زودی میام :)
جناب قدح
سلام :)
روزت مبارک خانم دکتر
سلام 
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 
 ی دنیا ممنونم 
با اینکه گذشت از روزش ولی شما اولین نفر بودین ک بهم تبریک گفتین و تنها شخص 
ممنونممممممممممممممممممممممممممممممممممممم:)
یه بنده خدا
:)
...
:))
//
جناب قدح
شکر
زنده باشین
شما چخبر ؟
جناب قدح
سلام خانم دکتر :)
ان شاءالله به اهداف خوبتون برسین
تبریک به داداش :)
سلام از ماست جناب قدح 
خوبین ؟!

انشالله 
ممنونم ایشالله قسمت عزیزانتون بشه 
عرفان ...
به امید رتبه 24
خوب است خوب 😅موفق باشین همیییییییییشه 😌
مِلوچِک .
خدایا همه کنکوری ها را رتبه یک بفرما
عجب دعاییییی 
من همیشه دوس داشتم نود و هفت بشم ب جای یک 
حس میکنم یک بشم ادم معروفی میشم و از شهرت بدم میاد بخاطر همینه درس نمیخونم اصن 😂😂😂😂😂
نباتِ خدا
:)))
الانم به بهونه خستگی بعد از کنکور!!!!!!!
اره این خیلی خوبه فقط باید ببینم مامانم تا کی قبولش میکنه 😅
نباتِ خدا
بلهه میشه :) خدا خیلی بزرگه...ان شالله دندونپزشکی قبول بشی چند سال بعدشم یه جشن بزرگ بگیری :)
چن روز دیگه راحت میشیاااا
مرسییییی
انشالله 
اخ ک جشنی بشه 
تازه اول بدبختیمامه 😂😂😂😂اونموقع ب بهونه درس از همه چی فرار میکردم الان چی ؟!
معلمی از جنس اینده
من هم برای شما دعا می کنم تا کنکور رو خوب بدی.
ممنونم معلمی از جنس اینده :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan