♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی ♬

  • ۲۳:۵۴




یـک مـعــلّـم . .
با سلام و عرض ادب،
.
سال نوتون مبارک باشه و نوروزتون پُر از حس‌های ناب و شادی‌آفرین ،
آهنگ «ماه و ماهی آقای اشرف زاده» خیلی قشنگه و خاطره انگیز ..
حسن سلیقتون تحسین برانگیزه
.
در پناه خدای مهربون باشید، ان‌شاءالله
سلام 
خوبین؟
سال نوی شما هم مبارک باشه 
ممنونم همچنین 
مرسییییی
سپاس شما هم در پناه یزدان باشید 

گیتی رسایی
سلام و تبریک خدمت شما عزیز مهربان

سالی پر از زیبائی ، سلامتی و بهروزی برایتان از خداوند آرزو میکنم
دنیای کامپیوتر ...
سال نو مبارک.
مرسی 
سال نوی شما هم مبارک 😍
chefft.blog.ir 💞💕
آهنگ قشنگیه
مرسی🙏
خواهش میشود 🙂
gity -brn
بیشتر آهنگ های حجت اشرف زاده خوبن
:)
اره خوشم میاد معمولن :)
اِدْموند ...
حتما دانلود میکنم
ممنونم :)
فدات بانو 🙂
😂مهسا😂 اا
👌
😍😘
اِدْموند ...
بعضی آهنگا دقیقا حرف دلتو میگن
دقیقا 
اهنگ (دیگه تمومه) دیانا رو پیشنهاد میکنم 
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
بیشتر طرفدار سبک بیکلام هستم ...
اما آهنگ‌های همایون شجریان و علیرضا قربانی و ... رو هم دوست دارم
بله شجریانم خوشگله 
بارون امد یکیشو رو میزارم خیلی خوشگله اهنگش 🙂
bahar :)
قشنگ بود ممنون عزیزم :)
مرسی ♥
لوک خوش شانس
ممنون خوب بود 😊👍
خواهش امیر خان 🙂
یه بنده خدا
✌🏻
بعله 😶
اِدْموند ...
من داغون میشم...
چرا?!
رز آبی
عاشق این آهنگم...
قشنگه:)
من نیز 
مرسی :)
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
از تیتر عنوان حدس زدم آهنگ حجت اشرف زاده است به دلایلی به آهنگهای این خواننده علاقه ای ندارم ...
پلی نکردم :)
من دوسش دارم 
از کدوم خواننده خوشتون میاد? 
اسرافیل مهدوی
آخ آخ آخ...
چرا اینو گذاشتی آخه. سادیسم داری مگه؟ :)
حداقل روز میزاشتی نه شب :(

نمی دونم چرا ولی هروقت اینو می شنوم، همزمان هم حالم خوب میشه هم بد.
هم دوست دارم همون لحظه قطعش کنم و هم دوست دارم چند بار دیگه بشنومش.

ولی دستت درد نکنه.
حرف دل رو میزنه 
و بعضی وقتا از کار دل ادم دلش میگیره 
منم از این اهنگ خیلی خوشم میاد و بشدت وصف حاله 
مرسی از حضورتون 
سری بعد بعد از ظهر میزارم 😁
دختر روشنا :)
بی خیال این آهنگ اصلا حسش نیست
با اینکه خیلی دوسش دارم ولی ....
:(
فدای سرت :)
هر وقت حسش بود گوش بده عزیزم 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan