♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

کمی ساده ، اندکی خنده دار و قدر عادی !!

  • ۱۳:۱۲

کمتر از یک ماه دیگرامروز پارسال می شود

کمی ساده ، اندکی خنده دار و قدری عادی !

امروز سالهاست می رود و ما همیشه چشممان پی فرداست....

افسوس !

به فکر پاییز ، تابستان را 

و به فکر بهار ، زمستان را فدا می کنیم 

جشن می گیریم ، عید می گیریم و دوباره همانی می شویم که بودیم

با اختلاف چند تار موی سپید تر!!!!!

آسـوکـآ آآ
امیدوارم اسفند هی کش بیاد . . .
منم زیاد منتطر و مشتاق دیدن عید نیستم
دخی تهرونی😚😚
خخخ😂😂
خب این قالب های آماده استفاده کن خیلی راحت
خب خوبن ولی همینو دوس دارم جز یه چیزاش باید به یکی که بلده بگم درستشه کنه برام .......خودم خسته شدم
دخی تهرونی😚😚
سلام
قالبت خیلی تاریکه:(
خخخخخخخ تابستن یکم درباره قالبا خوندم اینو درس کردم ولی بعدش یادم رفت الانم دیگه یادم نیست چه کار باید کنم خخخخخخخخ ایشالهه تابستون باز میخونم
گیتی رسایی
سلام بسیار جالب و در خور تعمق . سپاس

می نوازد
یکشب سرد وسیاه
باز آهنگی غمین
در بزم ماه
میپرد پلک ستاره
رو به اندوه نشسته
در نگاه آسمان
باز
ابرهای پاره پاره
صف به صف
می دهند تن را به رقص ،
در شبی گیسو دراز ...
ماه
می پاچد
به این چادر سیاه
پولک نقره نشان
تاحریر شب در این بزم غریب
از دل این
آسمان بیقرار
اشک شوقی را نشانَد
بر دل مجنون خواب
چشم هایش حیران
دستهایش بسته
سینه اش یخ بسته
جان او زندان است
رو به این
حس غریبانه ی در خواب فرو رفته خویش ...
خفته پرواز درون قفسی
و اسارت به تنش
دوخته شده ...
قامتش نقش اسارت بکشاند
به شب بی پایان ...


پریا💞
عاللللللللللللللللللللللللی
میم . الف
بله متاسفانه...
اره
علیـ ــر ضــا
احسنت به قلمت
خودم که ننوشتمش ....ولی تایپش کردم  :)
soolin :)
❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹
سپاس 
ramin pazoki
گذر عمر مثل برق و باد
بله... درسته
دُختری از جنس آرامِش 😊
ما همیشه چشممان پی فرداست(:

عآلی بود (:
ممنونم ارامش جانم
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
خخخخخ خو داریم پیر میشیم دیگه تو خودتم الان پیر شدی نیگت چقد زود میگذره
اره قبول دارم .......... داریم پیر میشیم هعی هر روز نسبت به دیروز
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
هععییییی چنقده زود میگذره پیر شدیم رفت
مگه چن سالته اخه؟
جناب قدح
سلام :)

سال خوبی پیش رو داشته باشی ...
سلام----
ممنونم همچنین برای شما و تمام عزیزانتون
shab gard
خخخخخخخ

متن عالی بود
دم نویسندش گرم
ممنونم 
آقای m.r
بسی زیبا و عبرت انگیز
سپاس
shab gard
اینو خودت نوشتی یا کپی کردی؟؟؟؟؟
خودم تایپ کردم .........خخ
علی ابن الرضا
متاسفانه همینطوره...
روزها میان و میرن و ما درگیر ایامیم
دقیقا
آرام :)
عمر زود میگذره ..
و ما متوجهش نیستیم

رویا رویایى
حقیقت همینه که نوشتى خواهر جونم :)
اوهوم ....ممنونم اجی جونم
سپهر صادقی
عالی بود...
ممنونم
miss bell
خیلی زیبا نوشتی عزیزم:)
ممنونم بانوجان
Va hid
عبرت اتگیز و تلخ بود این حقیقت زندگیمان!!

دلتون شاد
اره تا حدودی ...........سپاس 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan