♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

هیچ وقت یه ایرانی رو دست کم نگیر

  • ۱۰:۴۶

یک ایرانی در امریکا برای شغل دوم یک کلینیک باز می کند بایک تابلو به این مضمون: 





"درمان بیماری شما با 50 دلار. در صورت عدم موفقیت 100 دلار💵 پرداخت می شود." 


یک دکتر آمریکایی برای مسخره کردن او و کسب 100 دلار به آنجا می رود و می گوید: من حس ذائقه خود را از دست داده ام  ؛ ایرانیه به دستیار خود می گوید: از داروی شماره 22 سه قطره  بهش بده . دکتر دارو را می چشد اما آن را تف می کند و می گوید این دارو نیست که گازوییل است!

ایرانیه می گه شما درمان شدید!

 چون طعم گازوییل را حس کردید و 50 دلار می گیرد.



چند روز بعد دکتر آمریکایی برای انتقام بر می گردد و می گوید که حافظه اش را از دست داده است. 


ایرانیه به دستیار خود می گوید: از داروی شماره 22 سه قطره  بهش بده . دکتر اعتراض می کند که این دارو که  مربوط به ذائقه بود!  

و ایرانیه می گوید شما حافظه خود را به دست آوردید و درمان شدید !!!!

و 50 دلار می گیرد.


به عنوان آخرین تلاش دکترچند روز بعد مراجعه می کند و می گوید که بینایی خود را از دست داده است.


ایرانیه می گه متاسفانه نمی توانم شما را درمان کنم، این 100 دلاری را بگیرید! 


اما دکتر اعتراض می کند که این یک50دلاری است. ایرانیه می گوید شما درمان شدید و 50دلار دیگر می گیرد.


ایرانیه میزنه رو شونه دکتر آمریکایی و میگه :

هیچوقت ایرانی هارو دست کم نگیر اینو به اون ترامپ  هم بگو 😂😂😂

Unknwon 96
خیلی جالب بود
خوشحال میشم دنبال کنین😊
چرا ادرس نمیدین ؟!!؟!؟
seyed95 حیدری
سلام
جالب بود
سلام..... 
ممنونم 
Berkee 🌿
اینقدر قشنگه که برا چندمین بار خوندنم جذاب اومد بنظرم
متشکرم........ 
Aramam .F
جالب بود:)
گیتی رسایی
سلام از وبتون دیدن کردم برایم بسیار جالب بود ممنونم که به دیدنم اومدید در مورد فونت داستان گفته بودید آنجا این جواب را دادم

سلام دقیقا حرف شما درسته . اما متاسفانه چون مطلب زیادتر از گنجایش سایت هست قبول نمیکنه . دارم توی یک وبی که تازه درست کردم با فوت درشت میذارم البته داستان " فراز و نشیب عاشقانه " را الان هم تا قسمت 111 اونو گذاشتم تمام که شد چوب خدا صدا نداره را میذارم . نمیدونم شما کدوم رو دارید مطالعه میکنید . اسم اون وب هست " داستانهای من (گیتی رسائی)" امیدوارم که بتونید استفاده کنید باعث خوشحالی من هست

یکدنیا از حضورتون تشکر میکنم
همچنین..... ممنونم که نظرمو خوندین.... ادرس دقیق رو میگید حتما میخونم چون دوست دارم متن هاتو..... مرسی 
اسمان ***
خلاقیت نزد ایرانیان هست وبس..
صحیح خخخخخخ
خان بلاگستان
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سیّد محمّد جعاوله
باسلام
خسته نباشید
وبلاگ وزینی دارید
اگر مایل به دنبال کردن وبلاگ های هم دیگه هستید
لطفا اطلاع بدید، در خدمتم
متشکرم.
ادرس؟!؟ 
یه بنده خدا
خواهش میشود
فکر کنم از قبل دنبال میکردم...... میدونید چرا پرسیدم کدوم بنده خدا؟ چونکه من از این کلمه بین جمع دوستام زیاد استفاده میکنم فکر کردم که یکی از دوستام هستید........ متشکرم 
یه بنده خدا
نمیدونم اصن!
.........نمی دونید یا نمیشه بگید؟!؟در هر صورت مهم نیست و ممنونم که به وبلاگم سر میزنید .اگر وبلاگ دارید خوشحال میشم ادرس رو داشته باشم تا بتونم دنبال کنم
.. محمد ..
خیلی خیلی عالی بود ... خوشم اومد!
امیر +
خخخ

خیلی خوب بود!
miss bell
عالیییییییییییی بود
Va hid
کمی از فضای غمگین فاصله گرفتید !! خیلی خوب بود !!سپاس!!
ممنون...... فاطمه ای که پیش دوستاش هست از این خیلی شاد ت. . ... 
حسنا مـ
عالی بود😂😂😂😂
تنها ...
:)
علیـ ــر ضــا
😂😂😂😂
یه بنده خدا
من اون بنده خدا هستم دیگه
خخخ
اون بنده خدا منو میشناسه؟ یا منم اونو میشناسم؟!؟ 
یه بنده خدا
خیلی باحال بود


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ممنون.... شما کدوم بنده خدا هستید؟!
😂😘یگانـღـه😊😍 jb
😂😂😂
kerman man
سلام
جالب بود
اوهوم 
علیرضا امیدیان نسب
خخخ اینو شنیدم عالی بود
الانم دیدین.؛... تشکر 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan