♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

این روزای من

  • ۲۳:۳۵

سلام

امیدوارم حال دلتون خوب باشه:))

گفتم بنویسم 

نمیدونم از چی 

اما میخوام بنویسم

اینروزا احساس بدی دارم........هیچ کاری دوس ندارم انجام بدم کلن حوصله ی هیچ کس و هیچ چیزو ندارم...........دوس دارم کلی بخوابم اما حوصله خوابیدنم ندارم.......کلن نابودم .....دوستم بهم میگفت داری میمیری خودت نمیفهمی خخخخخ

اون ته تهای دلم میدونم چی حالمو خوب میکنه اما خیلی چیزا مانع میشه سراغش نرم ...یکیش اینکه اگه برم پنچاه درصد احتمالش هست خوب بشه و پنجاه درصدم احتمالش هست از اینی ک هست بشدت بدتر شه 

کاش حال بد دلمو میفهمید خودش می امد میگفت چته ؟اصنم نمیخوام بگه چته فقط حرف زنیم :)

خیلی حرف دارم اما چون خودم پست طولانی دوس ندارم ب همین چن خط بسنده میکنم 

راستی شاید قالبو عوض کنم ی قالب روشن بزارم نظرتون چیه؟

سارا سماواتی منفرد
سلام
این جور حال را من هم تجربه کردم اصلا همه تجربه می کنند من که بخوابم بعد از خواب که بیدار میشم ریست می شم .
به هرحال یجوری باید بهش غلبه کنی و از شرش خلاص شی 😊
سلام
اوهوم
با خواب ک درست نشد واسه من :(
آرام :)
من بلد نیستم ..
باید برم ی فکری کنم ......مرسی:)
آرام :)
حالا خوب شه:)
رنگ روشن لطفا
اجی دیروز رنگ روشن زدم دیدم تمام نوشته هام رنگش سفیده و از پستای قبلم هیچیش معلوم نیست چون با زمینه روشن دیده نمیشن..نمیدونم باید چیکار کنم ک همشون با هم مشکی شن 
فعلن موقتا اینو گذاشتم تا بعد ی فکری کنم
علیــ ـرضا
مارو گییج کردین
چرا گیج شدین ؟
کجاش گیج کننده بود؟
علی حق جو
یکی بود هر وقت ازش می پرسیدیم مصلحت یعنی چی میگفت یعنی یه حالت پنجا پنجا الآن درکش میکنم.
روشن خیلی خوبه
اوهوم چ جالب گفته 
ممنونم بابت نظر 
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
در مورد قالب به شدت موافقم روشن باشه ...
چیه این همه تاریکی و سیاهی :)
سلام 
چشم بزودی روشن میشه :)
نیلوفر ....
من اصلا از رنگ سیاه و تیره متنفرم !
ولی چون الان خودم تو فاز افسرده هستم عاشق قالب تیره شدم
اهان 
من سیاه و رنگ تیره دوس دارم ولی حس میکنم وبم دلگیره ....مرسی بابات نظرت
نیلوفر ....
منم خیلی دلم گرفته .
اصلا حوصله هیچ کس و هیچ کاری هم ندارم 😭
نه مشکی رنگ عشقه ( باور نکن تو )
اوهوم ...اونی ک باید نیست
اخریشو نفهمیدم ....عوض کنم یعنی؟
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan