♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

میخوان کارنامه بدن

  • ۰۹:۴۷

سلام ....

خوبید؟!؟

اول ایام فاطمیه رو تسلیت میگم و بعدم فرا رسیدن دهه فجر رو تبریک 

قرار تا اخر این هفته کارنامه هامون رو بدن .............نمیدونم دقیق چن میشم ولی خب بازم  به خاطر زبان 60 صدم نمیگیرم که باعث میشه رقیبام ازم جلو بیفتن ..........خودم که حساب کردم میشم 19.03 که واقعا کمه و توقع داشتم خیلی بهتر بشم ........کارنامه رو که دادن میزارم اینجا هر چه قدرم که شده باشم .ولی امیدوارم که نتیجه زحمات شب بیداری هامو ببینم ..........و اینکه خیلی خسته هستم ولی هر چقدرم میخوابم و استراحت میکنم خستگی رو هنوز دارم چیکار باید کنم؟؟؟چون وقتی خسته باشم زیاد درس نمیخونم 

  • ۳۳۱
میم . الف
اتفاقا اگه زیاد بخوابی بیشتر احساس خستگی میکنی!
:)
قبول دارم ولی بعضی وقتا میخوابم اقل دیگه یه ورایی توی این دنیا نیستم بهتره واسم
shab gard
اتفاقا چون کنکور دارید واستون خوبه باعث میشه یکم روحیتون تقویت بشه

با همین دوستات برنامه بریزید برید بیرون
سعی میکنم ...ممنونم از نظرتون
miss bell
والا منم همینم بعد امتحانا یه اردو مار و نبردن
دیگه واقعا نمیتونم
های خدا صبر بده
منم معدلم خودم حساب میکردم شدم۱۹.۰۴ ولی شدم ۱۹.۵ مطمئنم تو هم بالا میشی
امیدوارم فردا میخوان بهم بدن ............مارو اردو هم بردن ولی هنوزم خیلی خسته هستم و معلما قصد جونمونو کردن امتحانات بهمنو شروع کردن 
آقای m.r
انشالله بهتر بشه معدلتون
امیدوارم 
Va hid
امیدوارم نتیحه عالی کسب کنید
دلتون باشید
ممنونم شما هم لبتون پر خنده 
shab gard
یکی دو روز به خودت یه استراحت خوب همراه با گردش و خوش گذرونی داشته باشی بهتر میشید
فرصت ندارم امتحانات هست بعدشم کنکورررررررررررررر ...............تفریح خاصی هم ندارم جز با دوستام برم کافه که بازم سرشون شلوغه گگگگگگگگگگگگ
یه بنده خدا
موفق باشید ;))
اها شما هم موفق تر باشین 
shab gard
اندکی تفریح و شادی برای خودت تجویز کن
مثلا چیا؟!

یه بنده خدا
انشالله
انشالله که چی؟!
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan