♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

تست روانشناسی

  • ۲۱:۱۱

تست روانشناسی:


به 5 پرسش زیر پاسخ داده 

خواهشا تمرکز کرده و اولین چیزی که به ذهنتون میرسه رو انتخاب کنید


1.خود را در یک جنگل تصور کنید:


1.جنگل سیاه است 

2.جنگل سبز است

3.جنگل پاییزی و زرد است

4.هیچکدام


2.خود را کنار دریا تصور کنید 


1.دریا طوفانی است

2.دریا آرام است

3.شب است

4.هیچکدام


3.کدام رنگ را بیشتر میپسندید؟


1.سیاه

2.طوسی

3.سفید

4.هیچکدام


4.در یک روز گرم و تابستانی کدام را میپسندید؟


1.بستنی

2.آب

3.غذای گرم

4.هیچکدام


5.فرد رویا های شما 


1.قد بلند است

2.قد.کوتاه است

3.ایده آل است

4.هیچکدام





حال مجموع امتیاز های خود را به صورت عمودی از بالا به پایین روی کاغذ نوشته و با کاغذ موشک درست کنید. موشک را با زاویه ی نود درجه از سطح زمین به دو متر جلو تر از خودتان پرت کنید و حالشو ببرید😊

فحش بدی ازت نمیگذرم

پ.ن :میخوام سعی کنم اون فاطمه باشیم که همیشه بودم میدونم سخته وای واسه من هیچ چیز غیر ممکن و سخت نیست........ سعی میکنم پستای شاد بیشتر بزارم تا غمگین و فاز دپ، (*^o^*)

تنها ...
ممنونم

چه جالبه پس زمینه پاسخ کامنت ها ، احسنت
خوبه تصویرش ولی باید رنگ فونتش تیره باشه که کار با برنامه سی اس اس رو بلد نیستم زیاد 
ما جــــــــღــــــدہツ
دلم میخواد الان بیام...ولی چ کنم دلسوزم...:دی ؛)
موفق باشی عزیزم:)
فدات خخخخخ همچنین
Aramam .F
زندگیتون شاد
خوش باشید
همچنین شما هم پیروز باشید 
علی
سلام
اول سوالات رو خونمدم و جواب دادم:
1-جنگل در تصور من سبزه(2)
2-هیچکدام (چون دریا در تصور من نه خیلی طوفانیه و نه خیلی آرام)دریا مواج هست و دارای موج های خروشان اما عادی اون هم در روز و نه شب(4 شد)
3-اول سفید بعد(چون رنگ های بیشتری نیست) نهایتا طوسی(3)
4-آب از همه چیز بهتر و سالم تره(2)
5-من درباره فرد رویاهام هیچ تصوری ندارم،شرایط ازدواج ندارم(4)
.
.
.
خوشت میاد سر کار بذاری آبجی؟! ههههههه
ولی خندیدیم.خوب بود. :) برم پیرینت بگیرم موشک درست کنم :))
سلام خوبید ؟!؟!؟
کارا خوب پیش میره ؟!؟
شرمنده حال خودمم گرفته شد بعد از اینکه کلش رو انجام دادم
سیدرضا میرمحمدی
چه قدربا حس داشتم پیش میرفتم://////
پس کلی خرد توی ذوقتون ... عذر
محمدرضا ...
خب من یه ویژگیم اینه که اول ... آخر مطلب رو یه نگاهی میندازم :))
منم سوال های امتحانی رو از اخر جواب میدیم .....
ولی اگر میخوندید جالب تر بود
ղმբმʂ .
یعنی اون موشک داره میاد که بره تو حلقتا خخخخ
خوب بود خخخخخ
واوووووووو ... فدات 
سجاد مقید
اونقدر از این پستای سرکاری خوشم میاد که نگو :))
خیلی ممنون که سرکارمون گذاشتین :)
بله بله بله ....جلل الجالب
اسمان ***
ینی نمی دونی با چه تمرکزی سوالا رو ج میدادم ...با دیدن اخر پست بد خورد توذوقم....دی
شاد باشید!
شما هم شاد بمونید
حسنا مـ
منه بیچاره ربع ساعته دارم جواب مینویسم خخخخ
وای خخخخخخخ
تنها همدم ماه
خیلی خورد تو ذوقم :دی:)))
الهی

محمد حسین
خدا بگم ...
:)))))
.)
محمد زیبانویس
شاد باشید
همچنین
Va hid
امیدوارم همیشه شاد و پر نشاط باشید!!!!
ممنون!!!!
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan