♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

اندکی تفکر.,.,

  • ۱۴:۵۷

‍ این متن واقعأ زیبـــــــــــــــــاست


به تاریخ های روی سنگ قبر نگاه کنید:

تاریخ تولد- تاریخ مرگ

آنها فقط با یک خط فاصله از هم جدا شده اند،

همین خط فاصله کوچک نشان دهنده تمام مدتی است که ما

روی کره زمین زندگی کرده ایم،

ما فقط به اندازه یک " خط فاصله" زندگی می کنیم!

و ارزش این خط کوچک را تنها کسانی می دانند که به ما عشق ورزیده اند.

آنچه در زمان مرگ مهم است پول و خانه و ثروتی که باقی می گذاریم نیست، بلکه چگونه گذراندن این خط فاصله است.

بیایید به چرایى خلقتمان بیاندیشیم

بیایید بیشتر یکدیگر را دوست داشته باشیم

دیر تر عصبانی شویم

بیشتر قدردانی کنیم

کمتر کینه توزی کنیم

بیشتر احترام بگذاریم

بیشتر لبخند بزنیم

و به یاد داشته باشیم.  که این " خط فاصله" خیلی کوتاه است!

اندکی تفکر...

ما جــــــــღــــــدہツ
متن تاثیر گذاری بود:)
miss_z ..
همه میدونیم این فاصله خیلی کوتاهه...فقط نمیدونم چرا فراموش میکنیم..
اره.... چون همیشه و همه جا یاد خدا نیستیم و فقط یه وقتتیی یادش میوفتیم.. 
حصار آسمان
گفتیم کسی نشنید
بزار خودشون تجربه کنن همه چیزو
تجربه خیلی خوبه... 
ولی به چه قیمت؟!؟ 
علی آقا:)
سلااامممم:))
من الان متحول شدممم وقول میدم به کل بیان که باهاشون بامهربونی
ولبخندوشادی و... رفتارکنم که اون خط بین تولدومرگم پرازکارهای خوب باشه
خوش حالم.... برای اینکه شاید تونستهب اشم به یه نفر برای بهتر زیستن کمک کرده باشم.... 
مخلوق خلاق
عالی بود یعنی خیلی عالی...
تبریک بابت پست فوق العاده
ممنون داداش 
محمد رضا
عالی
Va hid
متن زیایی است اما امیداورم به معنای دل بریدن از دنیا نباشد
شاید این حرفم توی این سن یکم بد باش. .... ولی یه سری چیزارو تحربه کردم که باعث شده به دنیا دل نبدم و بدونم اخرش پوچیه دل بستن..  من نمیزارم به چیزی توی دنیا وابسطه شم تا میخوام وابسطه شم سریع رهاش میکنم.. حتی عزیز ترین کسایی زندگیم سعی میکنم وابسطه نشم.... و الان برای رفتن اماده اماده هستم و نمیگم هیچ ترسی از مرگ ندارم ولی خودموهمیشه براش اماده میکنم..... تا یه سفر خوبو باهم داشته باشیم دوتایی کیف کنیم... 
امیر +
قشنگ بود:))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan