♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

خیلی حس قشنگیه که....

  • ۱۲:۱۱

‍ این همہ از دل گرفتگے هامون 

در رابطہ با چادر گفتیم،

چرا از حال ِ خوبش نگیم ؟

🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅

خیلے حس قشنگـیه ڪہ 💟

وقتے از ڪنار ِ یہ زوج ِ جوون رد میشے،

آقا تو رو به خانمش نشون میده ُ میگه: 

حجاب این خانم خیلے خوبه✅


خیلے حس نابیه ڪہ💟 

دو تا آقاے میانسال، تو خیابون ببیننت

و بہ هم بگن: هنوزم همچین دخترایے وجود دارن؟

و تو ڪِیف ڪنی از اینڪہ تڪی ...☺️


خیلے حس خاصیه ڪہ💟

خیلے از آقاپسر هاے امروزے 

بہ ارزش حجابت پے بردن✅

و میگن: آفرین بهش، چہ حجابے داره ..✅

یا برات ارزش قائلن و وقتے میخواے رد شے ڪل ِ پیـاده رو رُ برات باز میڪنن ..☺️

مواظب ِ حرف زدنشون هستن ..

 مواظبن موقع رد و بدل ڪردن چیزے انگشتاتو نگیرن تو دستشون ...❗️

خیلے حس جالبیه ڪہ ببینے،💟 

خیلے از پسرا از تو خوششون اومده،

اما بخاطر ِ چادرت جرات نمیڪنن این حس رو مطرح ڪنن😳

و درخواست نامربوطے ڪنن ..😡

یجورایے فیلترشون میڪنی با حجابت و فقط مرد ِ میدون میطلبے ❤ 

یا پسرایے ڪه دلشون میخوادت ُ با حسرت نگاهت میڪنن .🙄


خیلے حس قشنگیه،💟 

چشم هایے ڪہ در مقابل ِ سیاه چادرت بہ هیچ جایے جز زمین بند نیست ..😎

نگاه هایے ڪہ شاید خستہ از رنگ و لعاب مصنوعے خانمهاے شهر،😒

آرامش و متانت رو از صورت تو هدیہ میگیرن ..☺️

چشم هایے ڪہ میبندے ازشون و دست نیافتنے و دیده نشده می مونے براے ِ مرد ِ خاص ِزندگیت 💞


امیر +
منم اگه با زنی ازدواج کنم ترجیحا چادری باشه ولی اگه چادرم نداشته باشه حجابشو کامل رعایت کنه.
حسنا مـ
خیلی حس خوبیه واقعا
عاااااالی بوووود پستت لااااایک
علی
لایک.آبجی خواهر منم چادری بود.اما همسرش بعد از نامزد شدن و فهمیدن همه یه سری شرط گذاشت که خواهرم که همه فهمیده بودن داره ازدواج میکنه مجبور به قبولشون شد مثل مانتو! و سعی کرد داوطلبانه وانمود کنه تا ما ناراحت نشیم.

من نمیگم مانتو بده اما انگار یه کم در ظاهر بعضی وقت ها کمتر از زمانی که چادر سر می کرد حجاب موهاشو توجه میکنه.یا آرایشش که یه ذره بود و بیشتر شده!

چند بار من تذکر دادم و گفته به خودم و شوهرم مربوطه ولی آخر گوش کرده.
تا من ناراحت نشم که حرفم زمین نیفته.
خلاصه منظور، خیلی از مرد ها ذائقشون بعد از ازدواج یا بعد از تموم شدن قرار مدارای ازدواج تغییر میکنه.یادتون بمونه اگر خودتون نمیخواید چادر رو کنار بذارید از اول بگید من چادری هستم و خواهم بود تا هر وقت که خودم بخوام.
البته در آینده ها و به خواستگارانی که میان. :)
بعد یه چیزی،الان گاهی خواهرم ناراحت میشه از اینکه دوست داره بعضی جاها چادر بپوشه مثل کلاس قرآن و غیره اما میگه من یا نباید مانتویی باشم و همیشه چادری بشم،یا حالا که مانتویی شدم دیگه تا آخر مانتویی هستم.
خودمو که نمیخوام گول بزنم یه جا با مانتو برم یه جا با چادر چی بشه مثلا؟!
البته نماز و زیارت که واجب کردن برای اونا یه گل منگولی میپوشه طفلک.

حالا مادرم بر میگرده میگه برای چی دخترای مردم و خود من بعضی جاها مانتو لازمه مانتو میپوشیم مثل کوه،پیاده روی و عروسی و بعضی جاها مثل کلاس قرآن مسجد و زیارت چادر لازمه چادر میپوشیم؟
پس ماها دو رنگیم یا خودمونو گول می زنیم؟!؟!

نمیدونم منم توی دو راهی این جریانات فکری و سلیقه ای حجاب موندم وگرنه هر دو خوبه و بحث بین خوب و خوبتر هست.بنابرین زیاد نباید اهمیت داد و هر کی هر کدوم رو دوست داشت بهتره بپوشه.
ولی کاش هیچ تازه دومادی برنگرده برای ازدواج شرط کنه همسرش چادر نپوشه بیرون و مانتو بپوشه... .

------------------------------------
البته یه مقایسه هایی بوده در مورد اخلاق چادری یا مانتویی ها که باید گفت:

اخلاق و رفتار به نوع پوشش زیاد ربط نداره و بیشتر به تربیت خانواده و محیطه
کاملا درسته من نظر شخصیم اینه ادم حجاب باید داشته باشه حالا چادر یه وسیله هست برای داشتن حجاب بهتر ..........من خودم چادری هستم ولی تفریح یا کوه و... نمی پوشم اینم به این دلیل که راحت ترم ولی جوری نیست که حجاب نداشته باشم پس کسی که یه سری جاها نمی پوشه باید دید که ایا در مواقعی که نمی پوشه حجاب داره یا نه .........
واسه قضیه اخلاق بازم کاملا نظر شما رو دارم و چادر یا نوع پوشش نمیتونه اخلاق یا ذات ما رو خوب یا بد کنه تاثیر داره اگه خود فرد بخواد ولی جز عناصر اصلیش نیست 
^_^Mahoor ^_^
بسیار زیبا
Va hid
حیا نقش بازی نمی کند.
ماه گیسو
عالی بود...من اگه یه روز بدون چادر برم بیرون احساس ناامنی شدیدی بهم دست میده =(
اوهوم
خانمِ میم
چه متن قشنگی...چه تعبیر قشنگی
یزدان ...
متنتون خیلی زیبا بود:)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan