♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

تکلیف من با مردم #حسین پناهی

  • ۱۶:۲۵

یکی تکلیف من را با این مردم 

روشن کند این ها تنها در دو 

حالت تو را دوست دارند

یا باید کسی باشی که نیستی

یا باید بمیری و زیر خاک بروی


👤 حسین پناهی



حصار آسمان
دنبال عشق مردم بودن اشتباهه
مردم تا زمانی دوستت دارن که براشون جدید و ناب باشی. وقتی ببینن یکی مثل خودشونی، وقتی کشفت کنن، دیگه براشون آرزو و رویا نیستی
عشق رو باید از خداوندی یاد گرفت که ما رو کاملا میشناسه و تمام بدیهامونو دیده و بازم دوستمون داره
طوری بهمون اهمیت میده که انگار همین یه بنده رو داره
ولی ما در مقاببش چه میکنیم..... یه اقاه بود میگفت خدا به ما هیچ نیازی ندارد و دوستمون داره ولی بقیه اگر کنار مچون هستن محبت میکنن به ما نیاز دارن حتی خود ما به خدا نیاز داریم کلن خدا کارش خیلی درسته
ramin pazoki
لایک
حنا خانوم
تازه اگر به خاطرشون تظاهر به چیزی کنی هم که نیستی میگن تو چرا خودت نیستی؟ خودت باش!
بعدش هم اینقدر نیستن که توی واقعی رو دوست داشته باشن!
دقیقا
مخلوق خلاق
فقط لایک.چیزی نمی‌تونم بگم فقققط لایک
این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
احساس می کنم منم جزو این مردمم :)
چون خیلی زوم می کنم رو کسانی که کم یا زیاد دوستشون دارم و زیاد نمی ذارم راحت و به حال خودشون باشند.ببخشید.

راستی یه فلش برای تولد داداشم که فرداست گرفتم ببین قشنگه آبجی؟

http://bayanbox.ir/view/7235429194050650087/DSC-0000329.jpg
اره خیلی خوشگله.مبارک باشه .......انشالله همیشه پاینده کنار شما و خانوادتون باشن
حسنا مـ
عالی
Ma 2ta
چه زیبا
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan