♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

خودمو عشق است با این ادبیاتم خخ خخ خخ

  • ۰۷:۱۷

داشتم وبلاگ های بقیه رو نگاه میکردم به یه نکته خیلی جالب رسیدم که ادبیاتم و نوشتنم در حد صفره الان که فکر میکنم میبینم اگر یه نفر یه کوچولو از زندگیم خبر داشته باشه میتونه بفهمه چی نوشتم بقیه با این مدل نوشتن من که بی سرو ته هست و از این شاخه میپرم به یه شاخه دیگه بدون اینکه به نتیجه برسونمشون.....  واقعا نمی دونم چه جور میفهمن (خخ)و چه قدرم اعتماد به نفس دارم بازم مینویسم اره دیگه ما اینیم چه کنیم ..... دوست داریم بقیه از مدل نوشتن ما سود ببرن .....ولی خدای باید یه فکر اساسی کنم یکم بهتر بنویسم حداقل .ولی چه جوری؟؟؟؟؟؟؟منی که همه درسام نمره ی بالا امسال(با فاکتور از زبان که این مشکل کلن همیشگی بوده )انشا(نگارش)شده 16 توی کارنامه ...چی!؟! یه درس به این اسونی منی که فیزیک و ریاضی و شیمی و زیستم بالا ترین نمرات رو میگیرم حالا انشا 16 !!!!!!(خخخخخ)

در هر صورت به بزرگی خودتون ببخشید میدونم نوشتن نابوده نابوده........

امیر +
خوبه.
تو این مدل مثل من هستین!!!

شما تنها نیستین...!!!
:)
مرسی تفاهم 
علی احمدی
خواهش می کنم خسته نیستم ممنون :)
صبح خوابیدم و ظهر هم که ناهار رفته بودم
از خونه یکی از همکلاس های قدیمی دوران دبیرستان اومدم نظر دادم این پست وبلاگتون و دعوت بودم برای ناهار بنده خدا رفته خدمت و الان اومده بود مرخصی.
الان برگشتم خونه و از رایانه خودم اومدم.

خیلی هم گُنگ نمی نویسید.
منتها یه سری افرادی رو که در موردشون حرف می زنید جسته گریخته میگید ازشون و میخواید همش رو بگید
ولی چطور بگم میخواید درواقع همش رو با جزئیات بگید
اما می دونید چیه جزییات رو که میگید از یه سری کلیات جا می مونید.

رو اصل مطلب مانور نمیدید
منم اینجوری ام
منم از اول ماجرا میخوام همه چیز رو تعریف کنم جزء به جزء اما چون ماجراهایی که میخوام بگم به هم مربوطه یه کمی از اولش میگم یه کمی از آخرش میگم و بعدش کلی سعی میکنم بگم و برای همین کامنت های من اکثرا طولانی میشن. :)
اره حق با شماست....  باید بیشتر بحث رو روی اصلیات و کلیات قرار بدم و سعی کنم اونارو ..... باید روش خیی کار کنم.... اخه من هیچی بلد نیستم از نوشتن 😢😢
علی احمدی
سلام.والا من هم در واقع ایتدا موضوع مطلب یا کلماتی رو که مشترک بوده با موضوع میدیدم سعی می کردم از اون موضوع در مورد خودم کامنت بدم چرا که روم نشد بگم نا مفهومه یا متوجه نشدم
ترسیدم بهتون بر بخوره و خواستم با این کامنت هم موضوع بفهمم اصل مطلب رو درست فهمیدم یا نه مثلا...
و در جواب کامنت موضوع رو باز می کردید
تازه متوجه می شدم محتوای مضمون میشدم خواهرم... :)
چه جالب .....ولی اگر نفهمیدین بگید اینجوری تازه خوشحالم میشم که کسی بوده پست هامو بخونه ......ولی واقعا باید روی ادبیاتم کار کنم چون خیلی بد مینویسم و همونجور که گفتم یه موضوع به پایان نرسیده میرم بعدی چون خودم میدونم تهش چی میشه فکر میکنم بقیه هم میفهم(خخخ)ولی چه کنم باید کار کنم ایشالله سعی میکنم هر سری بهترش کنم ولی الان که فکر میکنم  می بینم یکی از دلایلش اینه که موضوع زیاد توی ذهنم هست و از همش هم میخوام بگم اینجوری میشه همشو میگم ولی هیچ کدومش کامل نیستن.......راستی خسته نباشید و ممنون که به وبلاگم سر میزنید داداش علی....
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan