♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

12)درود بر اصلاحات

  • ۲۲:۴۵

#تحریمی ها حتما بخوانند :



چرا اصلاحات؟

هر چند به شخصه امید چندانی به تغییرات ملموس و با گامهایی بلند در این مملکت با اوضاع فعلی ندارم اما از درون خواهان و خواستار تغییرات و اصلاح هستم. 

دلایل مختلفی دارد که سعی می کنم تا حد امکان سلیس و روان بیان کنم؛

اول اینکه آدمی که دنبال تحول و تغییر نباشد و نخواهد قوانین زندگی فردی و اجتماعی اش تغییر کند یک انسان سالم نیست. قوانین محدود کننده ای که ریشه شان هم غلط و زهر دار است، اگر راهی را و اعتقادی را چند دهه یدک کشیدی و نتیجه ای جز عقبگرد و جا ماندن نگرفتی باید،باید به فکر تغییر باشی 

چند دهه است با قوانین اسلامی و انقلابی در حال طی طریق هستیم 

قوانینی که از ابتدا هم مشکل داشتند و حالا که خودمان و نمایندگان سیاسی مان هم متوجه این مشکلات شده اند و می دانند که باید تغییر کنند و اصلاح شوند ،باید به کمک شان بشتابیم و با حمایت خواهان این تغییرات باشیم، 

من فرزند دختر دارم و او را طبق قوانین فعلی و عملکرد این چند دهه یک بازیچه و عقب نگه داشته شده ای بیش نمی بینم که حتی ارزش یک انسان کامل را ندارد، به شخصه حاضر هستم مبارزه کنم  و احتمالا جان بدهم تا حقوق او را برایش برگردانم، من خواهان افزایش درآمد نیستم، نمی خواهم یارانه ام افزایش یابد و والله حاضر هستم آنرا هم ببخشم ولی شاهد تغییر ات مدنی در آزادی و عدالت باشم، 

دخترم در آینده حق نامزد شدن ریاست جمهوری را داشته باشد 

حق قضاوت داشته باشد 

یک انسان کامل تلقی شود و حقوق مادی و معنوی اش به او باز گردد

 و مثلا دیه اش نصف نباشد، ارزشش از اندام ازدیاد نسل یک مرد کمتر نباشد ،ارثیه و سهم اش در قانون با فرزند پسر من برابر باشد 

با هر پوششی که خودش تشخیص می دهد در جامعه حاضر شود با چادر یا بدون آن، با تاپ و شلوارک یا دامن 

تشخیص اش باخودش باشد، 

دم  درب  ورزشگاه علاوه بر اینکه به او بلیط بفروشند امنیت اش تامین شود 

دوچرخه سواری کند 

من بتوانم به دیدن تمرین ورزشی اش بروم و شاهد پیشرفت او باشم ودر حسرت دیدن او در لباس ورزشی نمانم 

و.... 

و این میسر نیست جز کنده شدن از بنیاد  گرایی یا همان اصول گرایی.

من میخواهم با اصلاحات که استارت زده شده و برخی سیاسیون اقدام گر آن هستند هر چند آهسته به سرانجام برسد. 


من یارانه نمی خواهم 

من می خواهم اعدام برداشته شود 

من می خواهم اگر فردا روزی فرزند فرزندم دلباخته آدمی شد که دین و مذهبش با حاکمیت زاویه داشت از حقوق شهروندی اجتماعی و فردی محروم نشود 

شاید فردا روزی یک بهایی دل فرزند مرا  ربود یا حتی یک سنی مذهب، ولی در امنیت باشد 

من خواهان اصلاحات هستم 

من خواهان تغییرات هستم 

من میخواهم یک نیروی امنیتی فقط کار امنیتی بکند ودر سیاست و اقتصاد که نماینده من با رای من در سیستم جمهوری انتخاب شده دخالت نکند تا او کارش را انجام دهد.

من شورای نگهبان را نمی خواهم که فقط نگهبان حقوق مسلمین است 

من شورای نگهبان و مجلس خبرگان را نمی خواهم که فقط پاسدار حقوق اندک رهبری است 

من تشخیص مصلحت نظام نمی خواهم چون نماینده و رئیس جمهور انتخاب می کنم. 

من میخواهم یک امام جمعه در برگزاری یک کنسرت که دوست دارم آنرا ببینم دخالت نکند 

این حکومت دیگر جمهوری نیست که رهبری، شورای نگهبان، سپاه، خبرگان و تشخیص مصلحت در آن دخالت می کند. 


من خواهان اصلاحات هستم چون حقوق ام  را می خواهم، من نمی خواهم با قوانین ۱۰۰۰ سال پیش زندگی کنم و این حق من است و حالا که هستند کسانی که قصد اجرای این برنامه را دارند از او حمایت می کنم. 


زنده باد زندگی 

زنده باد اصلاحات 

زنده باد جریان 

و مرده باد بنیاد گرایی 

ناسیونالیستی و اصول گرایی.


#برای_دوستان_تحریمی_ارسال_کنید


کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan