♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

24)دلنوشته...

  • ۱۴:۳۹

سلام خوبین؟

امیدوارم ک خوب و عالی باشین .........

_امروز رفتم مدرسه ،اما ن مدرسه ی خودم .دوتا رفیق فابام رشته ریاضین رفتم مدرسه اونا 

اول ک با ماشین رفتیم دوستامم ک جفتشون زیر 18 هستن گواهی ندارن اما همیشه همه جا ما س تا با ماشین میریم و و از گواهی خواهر دوستم استفاده میکنیم خخخخ

زنگ اول هندسه داشتن منی ک رشتم تجربیه با دوستم فاطمه فقط جواب میدادیم و بقیه سرشون توی گوشی مبارک بود یا خواب بودن .

کل کلاس با من میشد 10 نفر ،ادم احساس نمیکرد مدرسه هست ............. روز خوبی بود (من همیشه کنار دوستام خوبم،واقعا عالین )کلی اتفاق افتاد اما از حوصله ای خودم و شما خارجه بخوام تعریف کنم

_هیسسسسسسسسسس

آقا پسر کافیه

_دیگه تموم شد :)

دنیای کامپیوتر ...
تا باشد این دوستان...
اره .....تا باشد از این رفقا :)
روبو بوی
قصد فضولی ندارم...
ولی میتونم اسم دوستات رو بپرسم؟
عایا؟؟؟
فاطمه و زینب 
البته اینا دوتاش هستن بازم دوست 'دارم این مطلب مرتبط ب اینا هست 
shab gard
توهین نکنید کسی که ریاضیش خوب نباشه نمیتونه ریاضی بخونه

توهین نمیکنم 
اما جامعه جوری هست ک خیلی از بچه ها از روی اجبار رشتشون رو انتخاب میکنن چ تجربی چ ریاضی و چ رشته های دیگه و اون مدرسه ک رفته بودم اکثرا از روی اجبار خانواده اونجا بودن و ی سری دلایل دیگه و شاید فقط یک الی دونفرشون بخاطر علاقه 
شما میتونی بری ی کلاس ریاضی رو ببینی و بعد ب حرف من برسی 
من تجربی هم ک هستم نزدیک ب بیست نفرشون فقط بخاطر خانوادشون امدن تجربی و کمتر افرادیشون هسان ک از روی علاقه امده باشن :)

shab gard
الان فقط خواستی بگی که هندست خوبه خخخخ

اون قسمت اخرش اقا پسر کافیه چی بود
ن میخواستم بگم خیلیا الکی میرن ریاضی 
برعکس هندسم ضعیفه 😁😁😁
مخاطب داشت یک روزی مخاطبش خواهند خوند این پستو :)
اِدْموند ...
چقدر خوب
ماهم سال قبل کلاس ریاضیامون ده نفر بودن
من ریاضیم خیلی بده
اره تعدادشون کمه 
فدای سرت 
فرشته ی روی زمین
♡_♡
روزای خوبی یادآوری شد برام...
ما هم بچه های ریاضی مدرسمون ، فارغ از هر دو جهان بودن : )
یبار برا امتحانات ترم، امتحان زیست ما با آمار اونا همزمان بود ...قبل از امتحان ما همه سرمون تو کتاب و استرس و اینا
حتی بعضیامون وقت برا خوندن کم اوورده بودن
ولی اونا شاد و شنگول و... : |
انشاءالله که موفق باشی*
اره کلن بچه های ریاضی خیلی خوبن 
تجربیا هم عالینا 😁.(و همچنین بقیه رشته ها )
مرسی عزیز دل شما هم موفق باشی 
دختر روشنا :)
دوم به سوم البته چون مدرسه از مرداد شروع شده بود من هنوز از مون تغیر رشته نداده بودم ریاضیات سوم خوندم (حسابان و احتمال و جبر )
اهان 
موفق باشی
🙂🙂🙂🙂
bahar :)
عزیزمی 😍😘😘😘
قربونت 😘😘😘😘
سعید
قشنگ نوشتی،موفق باشی.
ممنون قشنگ میبینید :)
مرسی از حضورتون 
bahar :)
همیشه شاد باشین :))
مرسی 😍😘
دختر روشنا :)
آقا رشته ریاضی خیلی خوبه واقعا
اولا درس هاشون همه از دم عشق از خیابان و دیف و آمار و هندسه بگیر تا فیزیک و شیمی مشترک
دوما تعداد شون کم اکسیژن زیادی در کلاس شون پیدا میشه 😂😂😂
سوم بچه هاشون خیلی با حالا هستند
چهارم اصلا درس نمی خونن چون معتقد ما باید با هوش باشیم
پنجما همشون آخر سر مهندس میشن ( چه درس خون چه تنبل کلاس )
دیدم که میگم ( با لهجه مهران مدیری خوانده بشه )
گاهی وقت ها پشیمانم چرا تغیر رشته دادم :)
خخخخخخخخ اره کلاسشونم خیلی بزرگ بود بزرگ تر از کلاس ما حتی خخخخ
اره قبول دارم و اینم قبول دارم ک بچه های تجربی بعضیاشون ی اخلاق  خاصی دارن اما ریاضیا همشون باحالن و با مرام 
خخخخخخ اره و کنکورشونم خدایی از نظر تعداد و قبول در دانشگاه کمتر از ماست 
سال چندم تغییر رشته دادی؟
لوک خوش شانس
😁😁😁 خانم ها همینجوری رانندگیشون داغونه فک کن گواهی هم نداشته باشن 😜
ن فاطمه عالیه 
من همیشه ب بقیه هم گفتم  جز معدود کسایی هست ک میگم عالیه رانندگیش 

یه بنده خدا
خدا بهش رحم کنه پس😬
اره بد رحم کنه ک از دستش اعصابم داغونه 
کافیه ببینمش خخخخخخخخخ
البته کار خاصی نمیکنم تنهای کاری رو میکنم ک از اولش باید انجام میدادم :)
یه بنده خدا
هیس؟!
آقا پسر؟!
کافیه؟!
😁😁
اره ......
هیسسسسسسس 😏
عاقا پسر کافیه 
مخاطبی داشت ک این وبو نمیخونه ولی خواهد خوند 😅😐
آرام :)
ارامش؟
اذیت نکن بچه :)
جانم؟
چشم 
اما من ب این ساکتیو و مظلومی:)
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
بیچاره اون خواهر دوستتون ...
نمیگین خدای نکرده یه اتفاقی بیافته اون بدبخت تو دردسر میافته؟؟؟
خواهر دوستم از نظر قیافه شبیه شبیه دوستمه ...........
رانندگیشو من قبول دارم 
خود منم اولین بار 9 سالگی بابام بهم ماشین داد 
انشالله ک اتفاقی نمی افته
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan