♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

⊙﹏⊙

  • ۲۳:۱۴

سلام 

نبودم ...البته بودم بعضی وقتا ی سر میزدم اما ن زیاد ی سری مشکلات دارم فعلن ک باعث شده ذهنم بد درگیر باشه و بخاطر همون مشکلات درس خوندن رو ول کردم و واقعا نمیتونم بخونم و کنکورم امسال شاید ندم و سال بعد بدم ...بیخیال این چیزا 

امروز اجی ارام ی پست گذاشته بود واسم خیلی جالب 

مرسی ک هستی اجی ارام ❤❤❤❤واست ارزوی بهترین هارو دارم 🙂

کلی ستاره روشن دارم 'بالای صد تا .....

واسم دعا کنید 

ی کاری رو شروع کردم ک خودمم میدونم بده و دارم لج بازی میکنم با خودم و ی نفر 

توکل ب خودش 

8%...............12روز 

آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan