♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

اینم عکس کارنامم

  • ۲۱:۱۴




اینم نتیجه ای تلاش هام .....اگه بخوام نظر خودمو بگم راضی هستم با وجودشرایط و فشار های  که چند ماه اول سال تحصیلی داشتم... ولی میتونست خیلی بهتر باشه مثلا ریاضی و دینی فیزیک و شیمی رو به راحتی میتونستم بیست بشم که بی دقتی و یه خرده تنبلی کردم .....و زبان که همیشه باعث میشه معدلم چندان خوب نشه اگه زبانم بیست بود میشدم بالای نوزده و نیم ولی چه باید کرد کاریه که شده .انشالله تمام تلاشمو بزارم واسه ترم دوم و مستمر های دوم 

(و  مهم ترین کنکور )




  • ۱۰۶۰
گیتی رسایی
سلام . من بعنوان یک مادر بزرگ که معمولا از ته دلش دعا میکنه و خدا هم بهش لطف داره صمیمانه از خداوند میخوام که هم نمراتت عالیتر بشن (چون الان هم خیلی خوبه) و هم آینده ی خوبی در انتظارت باشه . انشاالله
خیلی خیلی ممنونم
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
یعنی چی اینقد نمره هاتون خوبه خخخ خجالت داره پسری گفتن دختری گفتن موفق باشی
مرسی عزیزم انقدرم خوب نیستا؟
👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
موفق باشید خدایی نمره هات خیلی خوبن
شما خیلی لطف داری البته با فاکتور از زبان
سایت تفریحی چفچفک
مخ هستی
اگه علامت سوال جلوش بود میگفتم ........ نوچ 
..جهان ..
احسنت
ممنون
امیر +
سلام

خب ، در رابطه با زبان میتونم بگم که مبتکران شهاب اناری رو بخرین و کار کنین. خیلی از دوستام زبانشون خوب نبوده ولی با این کتاب زبانشون رو بهبود بخشیدن .

بقیه درسا هم که عالیه!!

من خودم ورزش و ریاضی رو خیییییییلی کم شدم و همین باعث افت معدل شده:(((
ممنونم از راهنماییتون حتما 
گیتی رسایی
انشالله که همیشه موفق باشید

همینکه تا این حد احساس خوبی دارید مهم است

💫



جهانم
سرزمین دستان توست
که نسیم آرامشش
می‌پیچد لای موهایم ،
موهایم تاب بر می دارد
موج می‌گیرد
طوفان می‌شود
و دلی در آغوش این سرزمین
خودش را دار میزند ...

#سارا_قبادے




بسیار زیبا .........ممنونم 
miss bell
اورین
ممنونم بانو
Behnam BN
چجوری انقدر خوب شدی ؟؟؟؟

من ک داغون امتحان دادم :((((((

میخوام فقط گریه کنم :(((((
خیلی خوبم که نشدم ولی بدم نیست ...........ایشالله ترم دوم جبران کنید .....جای منم گریه کنید
stay❤ positive
به به افرین👏👏👏
ممنونم
ناشناس
سلام
درود بر شما ...

خیلی خوبه و موفق باشی
سپاس
آرام :)
افریننننن🙆🙆🙆🙆🙆🙆💃💃😍😍😍

دختر گل:)

فقط چرا زبان ؟ دختر بین خوبی زبانم کار کن دیگه😎
نمیدونم ............هرکس یه ضعفی داره و ضعف منم زبانه 
Va hid
بسیار عالی
موفق باشید
سپاس اقا وحید 
soolin :)
دستمریزاد میگم به تلاشت عزیزم و همچنین خسته نباشید از فشار امتحانا.
تو رشته تجربی زبان انگلیسی خیلی مهم چون ببین مثلا اگه پزشکی قبول شدی،درستات کلیییییی انگلیسی داره.اصلا پزشکی هم دوس نداشته باشی فرقی نمیکنه هررشته ای بخوای بری،این زبانِ گریبان گیرته متاسفانه.من یه توصیه بهت دارم،اینکه حتمااا زبانتو قوی کن،حتماااا،چون تو دانشگاه زبان به شدت بدردت می خوره.
انشاالله موفق باشی عزیزم🤗🤗🤗🤗
میدونم اره باید یه فکر اساسی کنم براش 
عرفان ...
دنیای کامپیوتر:
(من معدل کلم بیست شد البته هشتمم)
خیلی هم عالی منم هفتم و هشتم و نهم بیست بودم 
محسن رحمانی
انضباط 19:50 ؟!
پس معلومه شیطونید :دی
همین نمره ی انضباط که کم شدید زده نمرات خوبتون رو خراب میکنه .
خخخخخخخخخخخ ایول دقت ...........نه یه بحث با مدیر پیش امد واسه همین بهم داد نوزده و نیم چون یه کاری کرده بودم طبیعی بود ولی توقع نداشت از من ..........جز دانش اموزای با اخلاقم معرفی شدم ولی چه کنم بحث توقع در میون بود 
Alireza z.i
موفق باشی !!!
ممنونم شما هم موفق تر !!!
shab gard
خیلیم خوب موفق باشید
مرسی .....
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan