♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

مرگ....

  • ۰۰:۵۳

سلام 

شبتون بخیر

ی سوال همین الان یهویی امد توی ذهنم 

دوس دارین اگه خدای نکرده ی روز بمیرین چجوری باشه؟

و دوس دارین قبلش چ کارهای رو انجام داده باشین و چ چیزایی رو تجربه کرده باشین؟

من خودم دوس دارم قبل از عزیزانم بمیرم چون داغ عزیز دیدم و میدونم چقدر سخته .......دوس دارم سنگ قبرم  ی سنگ ساده باشه و فقط نوشته باشه فاطمه و تاریخ مرگ اونم روز و ماه فقط .............. دوس دارم اذون صبحم بمیرم توی مهر ماهم باشه ترجیحا 20 مهر :)

قبل از مرگ دوس دارم هیچ کس از دستم ناراحت نباشه . هیچ نماز و روزه قضایی نداشته باشم .......

و  تا هر جا ک میتونم زحمات خانوادم رو جبران کنم

اهان ی کاری هم هست چن مدت پیش شروع کردم ب سرانجام برسه و بتونم بدم ب  صاحبش 



Maryam
سلام
والا من بلد نیستم از این تعارفای الکی بکنم وای خدا نکنه و بعد ۱۲۰ سال و فلان ، اتفاقا خداست که مصلحت انسان رو در مرگ قرار داده ، امیدوارم همه ی ما که در صف مرگ هستیم تا ثانیه ی آخر عزت و احترام مون کم نشه و خرج ختم و این چیزهای مسخره رو هم بدن دست چهارتا فقیر و نیازمند
خیلی خوب بود ممنونم از حضورتون:)
گیتی رسایی
سلام اولا براتون عمری طولانی همراه با عزت و پاکی آرزو میکنم

و بعد اینکه اگر انسانها بخواهد به تمام کارهایش سرو سامان داده بمیرد بنظرم 120 سال هم کم باشد چون کارهای زندگی مثل دانه تسبیح هست . پشت سر هم و آنچنان سر آدم را گرم میکند که کاملا زمان و مگان فراموش میشود هروقت فکر میکند میبنید مدتی لازم است حتی اگر شده یکماه و یا یکسال . زنده باشید و سرخوش
سلام بانو گیتی جان :)
اره قبول دارم اما بعضی وقتا اون خوشی توی زندگی ادم نیست :)
مرسی از حضورتون 
دوستتون دارم :)
یاسمن مجیدی
و اینم بگم ها تقریبا تا آخرین روزهای زندگیم سالم سالمم.این خواسته ی قلبی منه.
فقط همون چند صباح آخر احتمالا یه کوچولو مریضم.اونم گفتم دیگه مال کهولت سن هست 😂 اصلا هم اونطورا اذیت نداره
اره خیلی خوبه اینجوری 😂😂😂
امیدوارم دلت شاد باشه همیشه 🙂
یاسمن مجیدی
اول ها دلم می خواست انقدر سریع اتفاق بیفته که هیچی نفهمم.بعد پیش خودم گفتم این اصلا هیجان انگیز نیست.دلم می خواد مرگم مرگ طبیعی باشه.یعنی همون چیزی که میگن یکی در اثر کهولت سن و خیلی عادی از دنیا رفت،اونطوری.وقتی اونجوری باشه خودت کم کم متوجه میشی مرگت نزدیکه و از طرفی میتونی به زندگیت فکر کنی.به تموم کارهایی که کردی و راضی بودی از انجامش.از همه لذت هایی که بردی.دلم میخواد قبل اون روز روزای موفقیتم رو دیده باشم.خانواده م هم همینطور.تونسته باشم براشون کارهایی کرده باشم که جبران تمام زحماتشون بوده باشه.
من با لبخند از دنیا میرم.با رضایت کامل.یه زن موسفید با مرگی آروم.
و جمعیت زیادی از خیلی جاهای دنیا توی این مرگ اشک می ریزن.(خب آخه تا اون موقع حتما نویسنده ی معروفی شدم دیگه )
اره حتما انشالله ک صدو بیست سال عمر کنی عزیز دل 
مرسی بابت وقتی ک گذاشتی و نظری ک دادی ی دنیا ممنونم 😘😘😘
سکوت عشق
این سوالات ناشی از ناامیدی هستند بهتره خوش بگذرونی و زندگی کنی و از زندگیت لذت ببری تا دیگه از این سوال ها توی ذهنت نیاد. آخه چه سودی داره این که بفهمیم چطوری میخواهیم بمیریم؟ باید یاد بگیریم که چطوری زندگی کنیم!
باید یاد بگیریم که دوست بداریم و دوست داشته بشویم، باید عشق را تجربه کنیم و به دیگران هدیه دهیم.
متاسفانه در سیستمی بزرگ شده ایم که محدودیت ها از طرف جامعه و حکومت و خانواده از همان بچگی بر ما اعمال شده اند و افراد خواه ناخواه مجبورند در خطهای مشخص و تعیین شده ای رفتار و حرکت کنند و این مانع پویایی و امید در انسان ها می شود باید تغییر کرد و تغییر داد. بدون تغییر ما دیگر زنده نیستیم بلکه مردگان مجازی متحرکی هستیم که در نهایت به مرگ حقیقی خواهیم مرد.
شاید نا امیدی باشه چون دوی دارم واقعا همجوره واسه مرگ اماده باشم...............
بعضی وقتا ادم واقعا خسته میشه از زندگی و همش با خودش میگه ک چی بشه ..........
اره باید تغییر کنم اره 
ممنونم :)
bahar :)
منم دوست ندارم مرگ عزیزانم رو ببینم
دوست دارم زمستون بمیرم
از گرما تابستون خوشم نمیاد 😁
دوست ندارم در بستر بیماری باشم
سالم باشم فقط .مرگ معزی باشه که چه بهتر حداقل به چند نفر زندگی بدم

ان شاءالله همیشه تنت سلامت باشه :)
عمر ۱۲۰ ساله داشته باشی
همچنین ...... من مرگ  مغزی دیدم اینجوری اطرافیان ادم نابود میشن 
کلن تابستون ی جوریه :(
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
خیلی خوبه که آدم تو طول عمرش جوری زندگی کنه که انگار آخرین لحظات عمرشه ...
هر چند طبیعیش هم همینه و کسی از زمان دقیق مرگ خودش آگاهی نداره ...
اما همینکه آدم موقع مرگش کسی رو اذیت نکنه و کلا تو دردسر نندازه خوبه ...
یعنی به نظرم مرگ یهویی خیلی خوبه مثل مرگ تو خواب یا همچین چیزی.
اره مرگ یهویی بهتره تا ادم مریضی بد بگیره ک تهش مرگه 
سکوت عشق
دختر خوب زندگی کن مرگ چیه! از زندگیت لذت ببر همین.
مرگم جزی از زندگی هست بنظرم 
نظر شما چیه نسبت ب سوالاتم؟
نیلوفر سادات
منم واقعا دوست دارم قبل از عزیزانم بمیرم .
ولی دوست دارم به یه سری از آرزو هام برسم مثلا دکتر بشم و اهدافی که به دنبال این کار دارم انجام بدم .
دوست دارم اهل صدقه و انفاق و .... باشم و گناهانم پاک شده باشه .
دوست دارم جوان هم باشم چون دوست ندارم کار های آدم بزرگ ها رو کنم و با گناه بمیرم. دوست دارم انقدر به مردم خدمت کنم که گناه هام بخشیده بشه
منم دوست دارم سر نماز صبح .....
نمی دونم امید و ارم خدا از من راضی باشه
چ خواسته های جالب و قشنگی منم جونی رو ترجیح میدم 
انشالله ک خدا هم راضی همیشه ازت 
بعد از 120 سال عمر مفید 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan