♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

😁

  • ۲۱:۵۹

سلام روز خوش

اول روز مهندس رو تبریک بگم اونم مخصوص اول واسه اجی رویا دوم خان داداشم جانم (عشق همیشگی منه )و سوم تموم مهندسای کشورم بخصوص مهندسای گل بیان (فقط در حال حاظر میدونم اقای سین مهندس هست و اقای سر ب هوا )

دوم اصنا نمیدونم چیکار این دلم کنم بد حرف گوش نکن شده 

امروز تقریبا وسط دعوا و بحث با ی نفر بودم بعد بین حرفاش بهم گفت تو ک تعطیلی کلن 

منم سریع بعدش بهش گفتم ن کی گفته تعطیلم تازه چهارشنبه ها هم از این هفته باید مدرسه رو برم

و تازه فهمیدم چ سوتی دادم (خخخخ)و اون بنده خدا منظورش از تعطیلی اینه ک من اصلن انلاین نمیشم و یسری چیزای دیگه 

سوم اینکه نمیدونم فقط همینو میدونم ک هیچی نمیدونم و زدم ب خط اخر و کلی ی نفرو امروز ناراحت کردم ک حقش بود اما خب خودم بیشتر ناراحتم ک چرا ناراحتش کردم 

حقشه میخواست قضاوتم نکنه تا منم نزنم ب سیم اخر تا اونم بخواد داد بزنه 

اصن ب من چه همیشه هم میخوام بزنم ب سیم اخر با مهربونی نمیشه جلو رفت

فردا هم امتحان دارم هیچی نخوندم خدا بدادم برسه فک کنم باز فردا نرم مدرسه و غیبت بخورم 

  • ۳۳۷
محسن رحمانی
غیبت چرا؟
چون درسای عمومی هست و معلما هم تقریبا تموم کردن درسارو و فقط میریم سر کلاس میشنیم و حرف میزنیم ....... رفتن الکیه 
کاکتوس :)
عزیزی 😍😍😍❤❤
:)))))))))))))))))))
کاکتوس :)
کلا تعطیل کن
اخه چیه این درسا
پوووووف
اجی جان با من همنشینی نکن 😂😂😂
تو عشقی ک اجی جون خودم 😘😘😘😘
یه بنده خدا
پس درسته که شما چهارشنبه ها هم میری مدرسه؟!😅
هوا هم عالیه 😂😂😂😂
کاکتوس :)
منم روز مهندس رو تبریک می گم
اجی جان نمی خواد بری
اصن هم خودتو اذیت نکن 😉😁
فدات مامانم بهم میگه تو ک کلن نمیری فردا هم روش 
فردا هم احتمالن ساعت یازده میرم ک امتحان بدم تا صبحم مثه بچه درس خونا میشینم میخونم 😊😁
یه بنده خدا
نه ولی الان نمیدونم چجوری بگم که جا بیوفته😂😂
اهان 
میفهمم دیگه انقدرام تعطیل نیستم ک 😂😂😉
علی حق جو
منم مهندس بودم ولی الآن تو ترکم.
خوبه منظورش از تعطیلی آنلاین نبودن بوده اگه تعطیلی دیگه ای بود بعد برای حرفش سند هم پیدا می‌کرد.
این که همه میگن دیگری مرا قضاوت کرد دقیقاً یعنی دیگری چیکار کرد؟ دلم میخواد این مفهوم قضاوت را تحلیلش کنم.
غیبت همینجوری بی دلیل موجه؟مگه داریم اصن؟من توی کل دوران تحصیلم از این کارا نکردم. عذاب وجدان میاره
چ جالب کدوم کمپ؟!
شاید بعد از اون حرفم جز انلاین نبودن ی برداشت دیگه هم کرده خخخخ
بنظرم یعنی ندونسته دربام فکر کرد اره الان ک منم فکر میکنم خودمونم داریم ی جوری قضاوت میکنیم با همین کلمه ........چ پیچده شد پس دیگه نباید گفت قضاوت میکنه چون اینجوری درباره ی قضاوت کردن اون داریم قضاوت میکنیم 

من خودم سالهای قبل فقط اگه حالم خیلی بد بود نمی رفتم 
اما امسال ن کلن تاخیر میخورم چونکه ساعت هفت کلاس شروع میشه من هفت تازه بیدار میشم و چون اخر سال هست معلما کتاب هارو تموم کردن (عمومی ها رو اغلب ) و رفتن سر کلاس فقط اتلاف وقت هست توی خونه حداقل درس میخونم یا میخوابم 
ن عذاب وجدان نداره چون از اول سالم میخواستم سال پیشو غیر حضوری بردارم ک مخالفت کرد مدیرمون 
ممنونم از حضورتون اقا علی 
Sajjad Only
چه روز خوبی ،سلام فاطمه خانم امیدورام عالی باشی و هر روز بهتر از دیروز، منم شخصا از وبلاگ فاطمه خانم استفاده می کنم و روز مهندس رو به رویا خانم که درس های زیادی ازش یاد گرفتم واقعا تبریک میگم فرصت خوبی بود برای قدردانی . مرسی
ممنونم اقا سجاد عزیز شما هم 
اما من خیلی سر نمیارم از وب شما شرمنده اما همین ک هستین ی دنیا ممنونم 
اجی رویا تکه عالی عالییییییییی
یه بنده خدا
هم اره و هم نه
یعنی چی ؟ در شرفش هستی؟ 
یه بنده خدا
روز مهندس مبارک!
بله شما نیستی؟
نیلوفر سادات
منم روز مهندس اول به آبجی فاطمه گلم و آبجی مهدیا و بعد به تمام مهندس های تبریک میگم .
😁😁😁😁😁
اشکال نداره منم همیشه تعطیلات بسر میبرم از شر همه این آدم های خلاص هستم .
بنظرم رفتارت کاملا منطقی بود
ما‌کلا پارسال حق بیشتراز ۳ تا غیبت نداشتیم :😂😂😂😂
چ تعطیلات شیرینی هم هست 😊
اره منطقی هست ولی واسه منی ک هیچ وقت این شکلی نبودم یکم زیادی  بدور از انتظار بود 
اون رو ک اره من کلن هفتهی یک الی دو جلسه نمیرم البته از ترم دوم 
چون واقعا الکیه هر چی معلما میگن بلدم حوصلم سر میره 
مرسی از نظرت رفیق 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan