♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

خستم

  • ۰۱:۳۷

الان منم بشدت خستم .......میترسم از تصمیم های ک ممکنه بگیرم ک نمیدونم از روی احساسه یا عقل 

کاش ادمی بودم ک حرف دلم رو میزدم ب بقیه شاید یکی راهنمایی درستم میکرد


دخـترکــِ بی نام :))
اره واقعا دقیقاا....
بعله
هعی روزگار پشمالو
گیتی رسایی
سلام به شما

وای از خستگی

امان از خستگی

خصوصا وقتی انسان روحش خسته و آزرده میشود

برایتان روحی شاد و تنی آرام آرزو میکنم
مرسی 
اره خستگی روح بده جسم با استراحت درست میشه
ممنونم
لیمو جیم
از هرکسی که نمیشه راهنمایی گرفت البته.ادم درستش :)
اره ..........اونم شخصی مثل من ک کلن از کسی راهنمایی نمیگیرم .......باید خودم ذهنمو مرتب کنم
کاکتوس :)
پس سعی کن زمانی که خسته ای تصمیمی نگیری
من وقت اعصبانیت تصمیمات اشتباه می گیرم
اره
خداروشکر انقدر خونسردم ک اصلن عصبانی نمیشم اما خستگی.......
لوک خوش شانس
امیدوارم که همیشه شاد و سرحال باشی 😊😃
مرسییییییی
همچنین:)
مرتضا دِ
چیا مثلا ؟ 😇
مثلن همیکنه خیلی ادما تا هستن نمیدونم چقدر بودنشون خوبه واسم و وقتی نیستن تا زه میفهمم
یا خیلی از لحاظ زندگیم 
فرناز فرزان
من هر وقت این حالت بهم دست میده قرآن می خونم به این نیت که خدا خودش راهنماییم کنه همیشه هم جواب می گیرم
یه عالمه انرژی مثبت میفرستم برات :))))))
فداتم فرناز خانومی
چشم حتما میخونم
مرسی:)))))))))))
لوک خوش شانس
همه ما به شدت خسته میشیم گاهی اوقات و حوصله هیچ کاریو نداریم ...
ولی این میتونه موقت باشه ،امیدوارم به روند خوب زندگیت برگردی 😉
اره 
من کلن ی چن سالیه این مدلی شدم بعضی وقتا از این همه احساس خستگی دیگه خسته میشم خخخ
مرسی لوک خوشناس بیان
نیلوفر ....
خسته نباشید 😁
حرف دل ات را به دیگران نگو اصلا نمی فهممند 😞😞😞😞
مرسی سلامت باشی نیلوفر خانوم
اره میدونم ارم بفهمن برداشت اشتباه میکنن
و اونایی هم ک با جون دل گوش میدن ناراحت میشن و من راضی ب ناراحتی عزیزام نیستم
جناب قدح
سلام
ان شاءالله بهترین تصمیم رو بگیری
سلام:)
امیدوارم
مرتضا دِ
بیشتر دقت کن تا چیزهایی توش پیدا کنی که ... که ارزش تلاش داره حفظ اونا
اره درسته اما بدیش اینه گاهی وقتا قدر خیلی چیزا رو الان نمیدونیم و واسش تلاش نمیکنیم و بعد میفهمیم چ ارزشی داشتن
یه بنده خدا
:)
:)
یه بنده خدا
خسته نباشیییییید
ممنونم
فقط بخاطر شما چشم :)
مرتضا دِ
خسته نشو
تصمیم خوب رو از خدا بخواه
خودت هم به زندگی خوشبین باش
بقیه اش با من :)

منظورم اینه که من هم دعا میکنم
اهانننننننن
خسته شدم دیگه خیلی وقته
چشم خوشبینما اما از این زندگی هم چیزی نمیبینم ک بخوام واسه بودن داخلش تلاشی کنم
مرسی 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan