♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

کلی شرمنده هستم به خاطر نبودن و کم کاری این چن مدت

  • ۰۹:۲۸

سلام 

خوبین؟

خوش میگذره ؟

امیدوارم که به همتون خوش بگذره و جسم و روحتون صحیح و سالم باشه 

اینروزا نیستم ..... خیلی هم نیستم ولی دلیل داره سرم خیلی شلوغه از یه طرف درسای مدرسه که خیلی زیادن و معلما قصد کشتن و انتقام رو دارن تا امتحان به نظرم یکی دیگشم فصل بهاره نمیدونم چن نفر فصل بهار شیراز بودن یا اصن شیرازی هستن ولی باور کنید توی هواش دیازپام تزریق کردن اصن یه وضعی هست (اینو خیلا که شیراز زندگی نمیکردن و بعد امدن شیراز تایید میکنن )

و هزار تا مشغله ای دیگه ....سعی میکنم که بعد از امتحانات خرداد ماه بیام نکه کامل باشم چون کنکور دارم ولی حداقل بیشتر از الان سعی میکنم حضور داشته باشم ........ دلم واسه جو اینجا و بچه های بیان خیلیییییییی تنگ شده واسم دعا کنید که یکم بیشتر درس بخونم تا موفق بشم اخه واقعا من توی فصل بهار باید به زور یه کلام درس بخونم یا به احبار (اخههههه کدوم ادم عاقل میاد این فصلو ول کنه به جای گردش توی طبیعت بره درس بخونه؟!؟!؟!!)..........هرجا هستین لبخند از روی لباتون نره .مراقب خودتونو خوبیاتونم باشین رفقا .....


gity -brn
ان شاءالله خوب باشی و موفق باشی
مرسی خداروشکر اینروزا به خاطر وجود یه ادم عزیز خیلی خوبم 
متیو تل
قلمتان مانا
مانا یعنی چی؟

Va hid
چه خوبه که هنوز هستی!!
ممنون ولی اخرین بار که به وبلاگتون امدم شما نبودین ..... بازگشتتون رو خوش امد میگم
Hamed Na
خوش اومدی
خیلی ممنونم
ft LALE
واقعا نمیشه درس خوند
حتی دیگ قرص کافئینم جواب نمیده...
افرییییییییییییییییین
آقای سین
سلام اینجا اینجا هیچ خبری نیست :)))
درست رو بخون که مهمترین کار درس خوندنه :))
چشم ......سعی مینکنم این چن روزم فقط درس بخونم..............ممنونم بابت نظرتون
علیرضا امیدیان نسب
دشمنتون شرمنده
پس سر بزنین که جبران بشه خخ:))
بعد از امتحانات ترم یه سه چهار روز رو میخوام استراحت بکنم ایشالهه اون موقع جبران میکنم ....خخخخ
آسـوکـآ آآ
موفق باشی هر جا و تو هر شرایطی هستی عزیزم :)
مرسی عزیزم تو هم
وحیده ...
سلام ان شاءالله حالتون خوب باشه
ممنونم انشالله و همچنین
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan