♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

ولنتاینی پر از بیخیالی و خالی از بی احساسی

  • ۲۲:۰۵

1.  فردا روز ولنتاین هست (خخ)ولی خوشبختانه الان نه کنجکاوم بدونم فردا اصلن چه کسی این روز رو یاداورمیشه برام، یا هدیه چیه؟!؟........یا اینکه اصلن طرف (خخ) از هدیه من خوشش میاد؟ غصه ی اینم ندارم که بعدش هدیه دوستمو دیدم بخوام حسادت کنم که چرا واسه من کمتر از اونه (خخخخ) البته باید بگم چون کلن رل نیستم (و نخواهم بود) این افکارو ندارم و فردا کلی میخندم به دوستام که دارن برنامه میریزن که چه جور بپیچونن که برن به اصطلاح عشقشون کادوی ولنتاین بدن..... 

 

                                                        

2.  نمیدونم یه مدته کلن بد زدم توی فاز بیخیالی ،هیچی دیگه برام مهم نیست ،هرچی بشه ،هر اتفاقی بیوفته.... میگم بیخیال هر چی میخواد بشه به من چه؟!؟ مهم نیست.(البته دوتا کلمه ای دیگه هم به کار میبرم خخخ)                                                                           



3.  یه حسی امده سراغم نمیدونم دقیق چیه........ دوسم ندارم به دوستام بگم چون خیلی چیزا رو نمیدونن و شاید بخوان  درست راهنمایی نکنن ولی واقعا دوس دارم بفهمم این حس که تازه جوونه زده چیه و اگه به صلاحم نباشه جلوشو بگیرم ولی میدونم خیلی خیلی خیلی سخته چون حریف قدری هست در مقابل عقلم . یه جورایی میشه گفت میدونم چه حسیه ولی میخوام یکی بهم بگه تا مطمعن تر بشم و توی این راه که دوراهی خیلی سختی هست کمکم کنن ولی با در نظر گرفتن همه چیز .....

(فک میکنم این حسه جدیده باعث بیخیالی شده ولی هیچ ربطی ندارن خیلی بهم . خدا بخیر بگذرونه)

محسن رهیافت
یه کلام بگو دلبسته شدم.
ولی حواست باشه دل به کی میدی!
خخخخخ نمیدونم حتی هنوزم ...... من با خودم توی احساسم رودوایسی ندارم اگه واقعا عاشق شده باشم میفهمم و قلولش میکنم ولی هنوز نمیدونم یه حس زودگذره یا نه عشقه و خیلی دوس دارم بفهمم .............. قبول دارم باید حواسم باشه به کی دل میدم و از میترسم به کسی که دل دادم اون نداده باشه 
دخی تهرونی😚😚
ممنون از دنبال کردنتون
شمام دنبال شدین
خواهش بانو جان
جامانده ...
موفق باشید
ممنونم شما بیشتر
علیـ ــر ضــا
😀😀
دخترم
بهترین کار رو شما میکنید باور کن
بیخیال باش راحت 😊
اره بیخیالی خیلی خوبه ......ولی نه اینکه تظاهر کنی و بریزی توی خودت
لیمو جیم
چه خوبه سینگلیم :-))
اره عشق دنیا رو میکنیم 
soolin :)
خواهش میکنم بانوجان.وظیفس.
راستی باید بگم خیلی عاالیه که دغدغه هات از جنس دغدغه های دوستات نیست.(این تیکه پستتو خیلی دوسداشتم)🤗
 وطیفه نیست شما لطف دارین مرسی عزیزم
محسن رحمانی
مهم نیست هدیه چی باشه مهم اینه که بدونی چقدر برای اون شخص عزیز بودی
وبه یادت بوده مهم نیست هدیه چیه مهم ارزش معنوی شخص هدیه دهنده هست .
جالب اینجاست که هیچ شخصی نیست 
Va hid
امیدوارم که حل بشه و خدا کمکتون می کنه

البته من وحیدم


دلتون شاد
عذر میخوام شدید .........
Va hid
سلام

واسه مورد اول حرفی نیست

منطورتون از حس رو متوجه نشدم امیدوارم که مشکلی پیش نیاد براتون

دلتون شاد
مرسی اقا سعید ........خودمم خیلی گیجم کاش بشه زودتر از دستش خلاص شم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan