♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

ایول خدا

  • ۱۱:۳۸
 دنیا خیلی کوچیک هست خیلی زیاد 
اخ خدا جونم میدونستی کارت خیلی درسته ؟؟؟؟ اصلن حکمتت رو شکر ..کی باورش میشه اخه این قدر سریع ... انقدر بخشنده .. با این کارات میدونستی من هر لحظه عاشق تر میشم .. عاشق کسی که عاشقم هست .. کسی که میدونم عشقش واقعی هست ..... کارت خیلی درسته خدا جونم واقعا وقتی اون اتفاق افتاد اول به کوچیک بودن دنیا پی بردم بعدش به اتفاق دیشب فقط یه قدم اومدم نه یک قدمم نبود اصلن حرکتی نبود شاید در حد حرف و فکر بود ولی تو انقدر بخشنده هستی که به جاش واسم اون حرف و فکر هارو عملی کنی ... درست الان برای رخ دادن اون اتفاق باید به شدت ناراحت باشم و تا مدت ها غذا نخورم کنج اتاقم بشینم بگم اخه چرا من؟ مگه من چی کار کرده بودم؟ ... ولی نه من الان خیلی خوشحال .. خوشحال از اینکه هنوز خدای خودم رو دارم هنوز حواسش به من بنده خطا کارش هست اینکه میدونم هستی و هوامو داری خیلی خوبه به همین دلیل ناراحت نیستم و نمیشم چون رد پاتت رو دیدم و تمام وجودم حسش کردم  توی اون قضیه ..................خدایا شکرت مرسی که هستی و هوامو داری
سایت تفریحی چفچفک
فقط خدا
اره 
نـــای دل
الحمدالله رب العالمین...
..........
امیر +
خوبه:))

خدا دست همه بندگانشو میگیره.

تازه دست به قلمتونم خیلی خوبه!!!از من یکی که خیلی بهتره!
شکست نفسی میفرمایدد اقا امیر .میدونم خیلی بد مینویسم 
حسنا مـ
افرین
خداروشکر
------
خدا و دیگر هیچ
------
جوانمردی را دیدیم که در دستی آب داشت و در دستی آتش..
می گفت میروم که آب بر دوزخ
ریزم و آتش به میان بهشت کشم...
تا کسی خدا را نه از بیم آتش پرستد و نه از ذوق بهشت..
"خـــــدا" را برای "خــدا" باید خواست !
خیلی قشنگ بود ابجی حسنا 
اسمان ***
امیدوارم خداهمیشه همراهتون باشه و وجودشو حس کنید ...
همچنین شما و عزیزانتون
kerman man
سلام
خدا رو شکر
دست خدا همیشه به همراهتون ان شاءالله
یاعلی
ممنونم همچنین
Va hid
امیدوارم هرچی خیره واستون اتفاقز بیفته!همین!!
انشالله که خیر ه.....خیرم نباشه همین که بدونم خدا باهام هست همش اوکی هست.متشکرم
ما جــــــــღــــــدہツ
خدارو شکر :)
مرسی اجی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan