♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

16)دلنوشته...

  • ۲۱:۱۱
سلام نماز روزهاتون قبول توی این شبا هم بیاید برای اونایی که محتاجن دعا کنیم شاید به واسطه دعا کردن برای اونا ما هم بخشیده شیم.......
میخوام توی این دل نوشته یه تشکر وییژه کنم از بهترین دوستام که از خواهرم بهم نزدیک ترین اول بابت اینکه همیشه کنارم بودین و نزاشتید فکر کنم تنها هستم ... اینکه همیشه بهم کمک میکردین که به راه بد نرم به موقش سرم داد باهام قهر کردین ولی الان که فکر میکنم میبینم همش به خاطر خودم بودم و  این اخرین راهنماییتون واقعا محشر بود خیلی خیلی راضی هستم که از رامین برای همیشه خدافظی کردم هر روز و هر ساعت به این فکر میکنم که خداروشکر شما رو داشتم تا نزارید به این رابطه ادمه بدم و خیلی خیلی از تصمیمی که در رابطه با رامین گرفتم راضیم ......
میخوام یه تصمیم دیگه هم بگیرم که البته گرفتم ولی هنوز اجراش نکردم البته جز اینکه شما بهم اون حرفا زدین ک باعث بشه تصمیم بگیم یه نفر دیگه بود که خیلی خیلی نفشش بیشتر بود و من برای حداقل جبران کردن اندکی از زحماتش میخوام اون کارو کنم که البنته میدونم هیچ به پایی کارای که برای من کرده نمیرسه ولی این جوری شاید سید خیالش از بابت من راحت شه چون میدونم نگران من هست و فقط به خاطر من میاد .شاید با اون کار بتونم جبران کنم که البته امیدوار ........خب ممنونم از فاطمه که مثل ابجی واسم هستی از زینب که برام بهترین دوست بودی و البته هستی و سید که همیشهد پشتم بودی و نزاشتی توی منجلاب غرق شم و نجاتم دادی اینو بدونید که برام عزیز هستید و همیشه ممنونتون میمونم ارزوی بهترین هارو واسه تک تکتون دارم هر جا هستین موفق باشید و خوشبخت بشید ..........
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan