♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

زیبا زندگی کنید

  • ۱۹:۴۲

شکسپیر میگوید: 


وقتی میتوانستم صحبت کنم، گفتند: 

گوش کن...

وقتی میتونستم بازی کنم ، مرا کار کردن آموختند...

وقتی کاری پیدا کردم ، ازدواج کردم...

وقتی ازدواج کردم ، بچه ها آمدند...

وقتی آنها را درک کردم ، مرا ترک کردند...!!! 

وقتی یاد گرفتم چگونه زندگی کنم، زندگی تمام شد...! 

        

            زیبا زندگی کنید"

علی احمدی
آره خداییش.هر چی کار کنم کمه.باید جبران تمام سالهای بیکاری رو بکنم.
همسر خوب:)ای جانم.دعا از این بهتر لازمم نیست.ممنون.خدا خیرت بده.
کاش این معنویتی که ما مردم داریم یه سر سوزنش رو مسئولین رتبه اول تا آخر داشتند.فقط ادعای محض! نمیگم علم ندارند اما در عمل خیلی ها بهتر از حتی مراجع تقلید ما هستند.انسان های خوب گمنام اند همیشه.
منم تو نماز دعا کردم هر خواسته دارید نظیر موفقیت در درستون و رتبه های علمی،کاری بالا توام با معرفت بازم دعا می کنم هر خواسته ای دارید بده...
----------------------------------
راستی اگر خوابت نمیاد در طول روز یه مقدار بیشتر تحرک داشته باش بدن که خسته بشه خود به خود خواب زیاد میشه.مثل من و کار کردنم.
آخه قبل از اینکه برم سر کار یک شب در میون یا خوابم نمیومد یا نزدیک سحر یه چرت می زدم فقط.دوباره بعد از ظهر و اصلا زیاد نمی خوابیدم!
برای همین دوچرخه رو بر میداشتم و با زبون روزه نزدیک ده کیلومتر هر روز تا شهرک های صنعتی می رفتم تا کار گیر بیارم و این باعث می شد حداقل از بابت خواب مشکلم بعضی شب ها حل بشه بره پی کارش. :)
قرص نخوریا عوارض داره.همین کاری ککه گفتم بکن آبجی... .
یا علی
چشم ...... سعی میکنم یه ورزش رو در پیش بگیرم تازه امتحانم تموم شده وقتم ازاده ..... ولی قرص یه مذت کم میخوردم چون سر درد هم داشتم دیگه بایه تیر دوتا نشون رو میزدم ولی مامانم نمیزاره خیلی کم میخورم ..........مرسی داداش علی
علی احمدی
:) حتما.... به روی چشم ، محتاجم به دعا.
وای آبجی خوابای خوبی دیدم (آخه ظهر هم که همش من تو فکر خونه بودم، مادرم میگفت آسیا به نوبت اول ماشین بخر بعدش من می گفتم اول ماشین می خرم آخر سالی بریم مشهد... . )

خواب دیدم با کمک پدرم توی مشهد(شهرک عسگریه که نزدیک فرودگاهش یک خونه گرفتیم کل فامیلامون میان و میمونن و زیارت می کنن و میرن و عند حاله...همه فامیل ها دور هم دیگه...
خداییش مادرمو نگو اینقدر خوشحال شده بود که هر وقتی خواست میاد و زیارت میکنه و میمونه چند روز و میره.(آخه مادرم توی این بیست و یک سال دوبار رفته).
التماس دعا و خدانگهدار
خوش به حالت داداش.....  منم انقدر دوست دارم خواب ببینم....  ولی اصلا نمیخوابم که بخوام خواب ببینم ولی ایشالله که خیره و به حقیقت میپیونده....  خیلی خوشحال شدم راستی امشب هم کلس واست دعا کردم که یه زن خوب گیرت بیاد و کارت قشنگ بگیره 
علی احمدی
آره بایست درس خوند.ان شاء الله موفق باشید.من هم باید
ادامه بدم درسمم شاید به جاهای خوب رسیدیم خدا بخواد.
اگر تلاش کنید حتما میرسی. ........  دعا کنید منم توی درسام موفق شم....... 
این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
اصلا متوجه نشدید چی گفتم برای همین همون متن رو برای پاسخ به حرفتون کپی می کنم؛(چون من حرفم درآمد و مقایسه نبود!)
_
وقتی کاری پیدا کردم دائمی نبود و از کار بیکار شدم.
وقتی خواستم ازدواج کنم دیدم بیکارم و باز کار کردم.
وقتی دو دو تا چهار تا کردم دیدم اگر بخوام ازدواج کنم
دوباره بیکار شدم همان آش و همان کاسه می شود!

بنابرین باید تا میانسالی تمام پول کار های مقطعی را
جمع کنم تا بتوانم شغلی دائمی برای خودم دست و
پا کنم.و شاید 35 و شاید 40 شاید هم 45 و 47 و 50
خدا می داند چه وقت بتوانم صاحب زن و زندگی شوم
حالا بچه بماند... .
_
اصلا نگاه کنید، من حرفی از دستمزد کار نزدم.درسته؟
من تما حرفم سر این بود که کار دائمی و مطمئن نیس

همین کاری که پیدا کردم تا برج ده(دی) تولید داره و بعد
بیکار میشیم تا اگر خدا بخواد و نظرشون بر نگرده دوباره
بهار که سفارش گرفتن خبر کنند برگردم سرکارم... . :(

همه ی کار ها دم عید جواب می کنند کارکنان رو بخاطر
عیدی و پاداش و سنوات ندادن.حتی ممکنه بعد از عید
هر کسی زود تر خبر کردن و اومد،پیش دستی کنه و از
آشناهای خودش جای همکارای سابقش بیاره.خرتوخره
😳.      جلل الجالب........ 
ناشناس
علی می گوید:

وقتی می توانستم صحبت کنم گفتند:کو گوش شنوا
وقتی می توانستم کار کنم مرا بازی کردن آموختند:(
وقتی کاری پیدا کردم دائمی نبود و از کار بیکار شدم.
وقتی خواستم ازدواج کنم دیدم بیکارم و باز کار کردم.
وقتی دو دو تا چهار تا کردم دیدم اگر بخوام ازدواج کنم
دوباره بیکار شدم همان آش و همان کاسه می شود!
بنابرین باید تا میانسالی تمام پول کار های مقطعی را
جمع کنم تا بتوانم شغلی دائمی برای خودم دست و
پا کنم.و شاید 35 و شاید 40 شاید هم 45 و 47 و 50
خدا می داند چه وقت بتوانم صاحب زن و زندگی شوم
حالا بچه بماند.بچه به دنیا بیاد میشه یکی مثل خودم.
اصلا هم حرف های بی منطق رو قبول ندرام که میگن
بچه روزیشو با خودش میاره.پس چرا روزی من با خودم
نیامد و من سرگردان ماندم یک عمر... !
خب نگاه کنید اول که به تلاش بستگی داره....  وشما نباید توقع داشته باشید یه کاری گسرتونچبیاد که برجی بیست سی میلیون داشته باشید نباید توقع داشته باشید از اول زندگی مشترکی که رست میکنید مث زندگی پدر یا پدر زنتون بشه باید قانع بود....  و خودم به نظرم اگر انسان درسش رو بخونه کار هست ته ته رس خوندن استاد دانشگاهی هست.......  فقط تلاش و کم توقعی و توکل به خدا کافیه چرا اینقدر بزرگش میکنید؟ 

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan