♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

زیبایی مغرور(پویا بیاتی)

  • ۱۰:۳۰

دریافت
حجم: 5.73 مگابایت

 


دریافت

 

قاریان کتاب حق
سلام !
ببخشید خوش آمدین شما به ما توهین بود یا لفظ نیکو ؟
!
توی شهر ما وقتی یه نفر از راه میرسه بهش خوش امد میگن......قصد توهین نداشتم جناب 
ramin pazoki
لایک
............
این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
سلام آبجی ماه رمضان داره نصف میشه.امیدوارم فشار نیومده باشه.
کمرشو شکستیم :)))))) امروز که داغان شدم رفت کلی دنبال کار...

کاش آدم ها برای معیشت و زندگی کردن و مسئولیت پذیری و ازدواج هیچ گونه دلهره و نگرانی و دست تنگی نداشتند.
کاش هر کسی اراده می کرد مثل کشورهای کانادا و انگلیس(نظیر مهمان خیّر ماه عسل)کار در آمد قانونی بود که بره.

هه اما حیف توی مملکتی هستیم که جوانانش ذره ذره دارند آب میشن فارغ از هر گونه احساس نسبت به حزب جریان دسته و گروه سیاسی، در ارتباط با انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم عرض می کنم.

آبجی امروز رفتم با یکی از دوستان دبیرستان که یکساله از خدمت برگشته کاریابی ها.چیزی که برام جالب بود اینکه دفعه ای که بلافاصله از خدمت برگشته بود دنبال کاری متناسب با لیسانس میگشت اما امروز حتی رفتیم برای جذب کارگر ساده در کاخانه ای که گفتن متاسفانه نیروی آقا نیاز نداریم و با اینکه کار سرپایی هست ولی چون کارخانه ی نخ هست نیروهای خانم جذب می کنیم.

به جان خودم توی این چند سال همین حرف رو با اینکه کار خانه ای بود خیلی جاهای دیگه هم خودم رفتم با دوچرخه کما فی سابق و زیاد شنیدم مثل کارخانه شکلات سازی کارخانه تولید پتو کارخانه ی تولید مواد غذایی کارخانه ی تولید ظروف دارو این ها جاهایی بود که فقط نیروی خانم می گرفت در حای که تایم کار بالا بود و حقوق هم میتونست تعلق بگیره به پسران مجرد که از مجردی در بیاد.

هه دلم خوشه خیلی نا امیدانه حرف میزنم ولی به خدای عالم قسم هر هفته دقیقا کم یا زیاد پیگیر بودم در شهر صنعتی ها و شرکت و کارخانه در شهر های اطراف قزیون استان خودم و به عینه دیدم که هر جایی هم نیروی آقا میگیره میگن باید متاهل باشید یا سابقه کاری داشته باشید.

به پیر به پیغمبر از زاویه ی ناله و غر زدن نگاه نکنیم، هر کارخانه ای که یا ورشکسته است یا حقوق دیر میده یا خوابیده نیروی ساده و با کمترین گیر و مرحله عبور از گزینش، نیاز داره و جذب میکنه و توی این چند سال بیشتر از دو سه بار گیر همچین کارخانه هایی افتادم.

اگر هم آگهی جذب نیروی کار خانم زیاده اکثرا بخاطر دستمزد کم دادن هست.چون خانم ها اکثرا صبوری می کنند و براشون خیلی مهم نیست حقوقشون دو ماه در میون باشه گاهی چون نمیخوان بار زندگی رو به دوش بکشند و مسئولیت اقتصادی یک خانواده رو به گردن بگیرن اکثرا.

این ها درد دل نیست واقعیته.خودمم هم هر بار آهنگ گوش میدم بعدش هزار بار اینا دوره میشه تو ذهنم و میگن نه من باید بگردم دنبال کار تا جمع کنم و خودم کاری راه بندازم و خودم صاحب کار خودم بشم و تغییری ایجاد کنم برای همیشه.


در کل معذرت میخوام زیاده گویی بنده رو ببخشید حس خودم نسبت به آهنگهای عاطفی و دوست داتشن و عشق و اینا رو گفتم.خدا کمکمون.
التماس دعا.
خداحافظتون
سلام داداش علی نمازو روزهات قبول حق.........
امسال ماه رمضون افتاده وسط امتحانم نه میفهمم ماه رمضون چی بوده نه میفهمم امتحان چی خوندم و چی دادم کلن امسال خیلی بد به نسبت سال های بعد ......
داداش حرفات کاملن درست هست قبول دارم همشو همه زن میخوان هم مشتری جمع کن تر هست هم با حقوق کمتر راضی میشن و اگرم مرد بخوان باید قبلا کار کرده باشه و سابقه داشته و متاهل ولی نمی دونن تا کار نباشه اخه کی دختر میده تا متاهل شن .........ایشالله همش درست میشه .........ولی اگذ همون دختر که گفتید راضی به ازدواج شه و بعد با سند عقدتون برید وام بگیرید فکر کنم بشه کاری کرد باهاش ........
^_^Mahoor ^_^
:)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan