♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

حکایت

  • ۱۷:۱۲

این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
سلام.شانس نداریم که آبجی
امروز کامیپوتر رو بردم اون اتاق روشن کردم دیدم ویندوز پریده
الان کافینت هستم اومدم توی وبلاگ هم اعلام کنم و نظراتی که دیشب به وبلاگ ها دادم ببینم (پاسخشون رو)
و تا مدتی نمیام یه دفعه یه گوشی بخرم راحت بشم
(پول اینترنت که از یارانه میدم جمع کنم واس گوشی)
هر دو هفته وبها از کافینت میام چک میکنم.خدانگهدار
الهی ایشالله درست میشه......  بازم میگم حرفی که همیشه میزنم توکل بر خدا . ایشاله سری بعد که امدین خبر دامادیتون و هم بیارید 
علی احمدی
خوشمان آمد خنده دار بود.
سلام داداش.....  خوشحالم که هستید
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan