♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

9)دلنوشته...

  • ۰۵:۵۳

درود ....

اونروز من حالم خیلی بد بود از توی حرفاتون فقط شاید بشه گفت نصفشو فهمیدم ولی مهم نیست خواستم  بگم که من شما رو هیچ وقت نمی بینم و اگر دیدم که احتمالش خیلی خیلی کمه نمیشناسم یا اگرم بشناسم بازم فرقی نداره .... پس چندان مهم نیست چه تفکری درباره من دارید مهم اینه اون بالا سری بدونه کی هستم و چی کار میکنم ...... ولی خواستم اینو بهتون بگم من شاید میگفتم شما منو نمیشناسید ولی الان نمی گم منو نمیشناسید میگم منو بد و اشتباه شناختید کاملا  چون چیزایی که به من گفتید اصلا هیچ کدومش نه بهم میخوره نه با روحیم سازگاره ....... نمی دونم ولی خوش باشید ... اون بالای هم فقط میتونه بگه فلانی این کارو کرد یا نه و قضاوت کنه نه من و نه شما و ببخشید چون حالم بد بود بلاک کردم عذر میخوام اگر جسارت کردم 

در پناه حق

• Ali •
ممنون از اینکه خواستی کمک کنی برگردم سر کارم.
دیگه نشد و منشی گفت مدیر گفته: نیرو نمی گیرم.
قسمت نبوده دیگه آبجی.به هر حال ممنون از لطفتون
ان شاء ا.. یه کار دیگه پیدا می کنم بتونم ازدواج کنم.
خواهری کردی در حق من که خواستی تماس بگیری
بگی منو برگردونن سرکارم.خدا همیشه کمک حالتون
یا حق

........ 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan