♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

7)دلنوشته...

  • ۰۱:۴۹

نقطه مقابل عشق نفرت نیست......  بلکه بی تفاوتی است. و اگر کسیو رو دیدن که میگه متنفرم ازش بدون عشق توی وجودش هنوز نخوابیده...... 

و سکوت بهترین جواب است..... 

علی
نه بابا:)من در اصل فقط لینک دادم به وبلاگی در بلاگفا(وبلاگ محمد مرفه)

ولی تو ام به کسی نگو بزار فکر کنن به جز فهرست بقیه هم برای خودمه.

خواهش می کنم...
کاری نکردم که من.
تو هم موفق باشی
التماس دعا و بدرود

.......
• Ali •
و از اونجایی که گفتید می خواید مطالب مذهبی بزارید یاد این افتادم؛
راستش اونقدرام مذهبی نیستم ولی یادمه این آیه قرآن رو تازگی ها
شبکه قرآن یهویی زدم (بعد از قرنی) آخر تلاوتش بود به دلم نشست

آیه 8 سوره مزمل بود.

معنی-ش رو خوندم به ترجمه آقای مکارم شیرازی یا الهی قمشه ای:
http://quran.anhar.ir/tarjome-7628.htm

و نام پروردگارت را یاد کن و تنها به او دل ببند! (۸-مزمل)

ماه رمضون نزدیکه میخوای اینو بزار برای یکی از مطالب مذهبی وبلاگت
برای نسل جوان به درد میخوره مخصوصا چون مدام دلشون در تلاطمه
نزاشتی هم نزاشتی همین که خودت خوندی و استفاده کردی خوبه.

درود.....
ممنون جناب حتما توی مطالبم میگنجونمش 
وبلاگتون بی نظیر بود فوق االعاده بود واقعا خیلی خوب بود وقتی رفتم نگاه کردم فهمیدم و بلاگ بنده پیش پای وبلاگ شما هیچه .......واقعا باید تحسین گفت و متشکرم که به وبلاگم سر میرنید و منو راهنمایی میکنید ......
موفق باشید 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan