♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

ادم و نفسش(پویا بیاتی)

  • ۱۶:۰۸

دارم تصور میکنم نباشی

نبودنت چی به سرم میاره

به جز خودت هیچکی دیگه تو دنیا 

لیاقت قلب منو نداره

من پای عشقی که توی این ترانست

هر چی توی عمق صدامه میدم

دلیل زنده بودنم تو هستی 

دارم به عشق تو ادامه میدم 

فقط واسه یک لحظه دیدنت

هر روز دارم از زندگی میزنم

من همه چی رو واسه تو میخوام که 

به خاطرت از همه چیم میزنم

مثل فرشته ها که میخوابی مگه

ادم میتونه رو موهات دست نکشه

چون نفسی منی باید باشی همش

مگه ادم میتونه نفس نکشه

وقتی دورم ازت بایدم اشوب بشم

باید اینجا کنارم باشی تا خوب بشم

هرگز با من دلباخته مغرور نشو 

منو دلتنگ نکن هیچ وقت ازم دور نشو

فقط واسه یک لحظه دیدنت 

هر روز دارم از زندگیم میزنم

من همه  چیو رو واسه تو میخوام که

به خاطرت از همه چیم میزنم

مثل فرشته ها که میخوابی مگه

ادم میتونه رو موهات دست نکشه

چون نفس منی باید باشی همش 

مگه ادم میتونه نفس نکشه

دریافت
حجم: 3.32 مگابایت


 

 

 

• Ali •
ممنون :)
.


......
♕αяαмεsн♕ ...
ممنون داداش علی ایشالله یه دختر خوبم گیر شما بیاد.....  و البته اگه بشه عشقت ن اشه چه بهتر و اینکه ایشالله درستون رو بت نید ادامه بدید و همیشه سر افرازو پایدار باشید
• Ali •
سلام آبجی.من داشتم برای فلش ماشین داداشم آهنگ میگرفتم یهو یاد این آهنگی که شما متن ترانه اش رو گذاشتید افتادم گفتم بذار یه چند تا از اون آهنگا رو آپلود کنم تا شما هم گوش بدید.
آهنگای اینجوری گوش بده.اینا حال خوب کنن:
من به اسم نمیشناسم و کاری با اسمشون ندارم.داداشم گفته شاد بگیر و منم شاد گرفتم و الان شاد گوش بده شما هم :)) شاد باشی

شاد آرووم:

http://bayanbox.ir/info/942664688352532386/Bahram-Bayat-Delhaye-Shademan-WWW.IRMP3.IR


شاد نرمال:

http://bayanbox.ir/info/6325236512335284134/Hamed-Homayoun-Sheydaei-320

شادِ شـاد:

http://bayanbox.ir/info/6006348493137775002/Ahoora-ft-Rascal-Nanay-Nanay



وقتی خوشحالید از اهنگ لذت میبرید... اما وقتی ناراحتید  متنش رو درک میکنید... 
ممنونم داداش بابت اهنگ ها...  ولی داداش میدونی ادم وقتی یه اهنگو گوش میده که حرف دلشو میزنه باعث میشه تسکین پیدا کنه.... چون احساس میکنه یکی هست حرف دلشو بفهمه....  ایشالله همیشه شاد باشید
حسین ملک حسینی

میتوانید با کلیک با برروی آدرس زیر در نظر سنجی انتخابات شرکت کنید

رفتن به نظر سنجی

لطفا قوانین لازم را رعایت کنید و این نظرسنجی جهت معلوم شدن تعداد طرفداران است



قاریان کتاب حق
..........
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan