♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

دلنوشته...

  • ۲۲:۴۵

درود شبتون خوش


میخوام امشب یکم براتون درد و دل کنم... داداشم امروز عصر امده پیشم نشسته بهم میگه:این چیه گذاشتی روی پروفایلت(تلگرام) اصلا این جمله ها بهت نمیاد به فازت نمیخوره اصلا معنیشو میدونی؟! منم بعد از یه مکث طولانی و یه لبخند(شایدم پوزخند) بهش میگم :علی تو که منو میشناسی همینجوری گذاشتم اخه مگه باید دلیل داشته باشه! 

چی بهش میگفتم؟ میگفتم حرف دلمو گذاشتم تا یکم سبک شم؟؟ 

این جمله پروفم بود( بعضی وقتا'یکی تو کانتکت گوشیت هست نمی تونی بهش زنگ بزنی.... دلتم نمیاد پاکش کنی!  هر وقتم چشمت به اسمش میوفته یه جوری میشی.... 

خیلی درد ناکه اون لحظات... )

خدا کنه غم چشمایی خواهرشو توی اون لحظه متوجه نشده باشه.... 😢😢😢😢

علی
ععه چه جالب منم اسمم علی و یه خواهر کوچکتر دارم و مثل
علی(داداشت) با تو، باهاش صمیمی ام. :) تازگیا ازدوج کرده.
الان همش فکر می کردم اونه ولی تاریخ پست رو خوندم دیدم
نه تو اون نیستی و یکی دیگه ای.آخه اونم وبلاگ داره و خودم
براش ساختم اما کلک بعدا یاد گرفت انتقال داد و آدرسش رو
نمیدونم.تاریخ پست هم نگاه کردم تا ببینم واسه قبل از ازدواج
یا بعد از ازدواجشه.ولی میبینم که واسه همین دیروزه پس تو
اون نیستی.آخه دیگه بعد از ازدواجش از اون جملات نگذاشته
و دیگه همین دیگه.ان شاء الله به یه آدم خوب برسی باهاشم
خوشبخت بشی و (از داداشت کمک بگیر زنگ بزنه بهش بگه)
از این روابط خوب خواهر و برادری استفاده کن اگر شدنی بود.
من واقعا از خدا ممنون هستم که یه داداش خوب دارم..... ممنونم ایشالله شما و خواهرتونم خوشبخت شید.. 🌹🌹
Mitra
یه چیزی بهت بگم شاید باعث تسکینت شد. 
اونم اینه که خیلی ها هستن که این جمله واقعیت زندگی شونه اما نه میتونن بذار پروفایل تلگرامشون، نه برادر بزرگی دارند که ازشون حالشو بپرسه. پس تو یک 2 هیچ از اونا جلوتری
مرسی ابجی... امیدوارم اونایی که دوتا عقبن حداقل مساوی شن 
.....
قالب رضا
خیلی احساسی بود
پروفایلت هم
..... 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan