♛αяαмεsн♛

من به هرچی بخوام میرسم

بی استرس(علی عبد المالکی)

  • ۱۴:۴۳

برو به زندگیت برس بی استرس منم با خاطراتمون میرم تو حس 

برو باهاش قدم بزن بی خیال من برو فکرشم نکن چیه حال من بی خیال من

 

 

بی استرس به زندگیت برس اگه دلت هوامو کرد نامه بفرست 

دلواپسی واسم همه کسی با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی 

بی استرس به زندگیت برس اگه دلت هوامو کرد نامه بفرست

دلواپسی واسم همه کسی با هر کسی باشی واسه قلب من مقدسی

 

لذت ببر از تموم زندگیت حتی بدون من بدونه عشق بچگیت 

من حاظرم بمیرم و تو زندگی کنی برو پا بدار رو عشق وابستگی

 

کی گفته که عشق اخرش رسیدنه شاید که قسمت منو تو همو ندیدنه

شاید خدا میخواد که راهمون جدا بشه عشق من به تو مثل پرستیدنه

 

بی استرس به زندگیت برس اگه دلت هوامو کرد نامه بفرست

دلواپسی واسم همه کسی با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی 

بی استرس به زندگیت برس اگه دلت هوامو کرد نامه بفرست

دلواپسی واسم همه کسی با هر کی باشی واسه قلب من مقدسی

 


دریافت
حجم: 3.63 مگابایت

محمد 23
قشنگ بود
ممنونم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آدمک آخر دنیاست بخند...
آدمک مرگ همین جاست بخند...
دستخطی که تورا عاشق کرد...
شوخی کاغذی ماست بخند...
آدمک خر نشوی گریه کنی...
کل دنیا سراب است بخند...
آن خدایی که بزرگش خواندی...
بخدا مث تو تنهاست بخند...(*_*)
Designed By Erfan Powered by Bayan